DreamFall - pokračování The Longest Journey

19. 2. 2004 21:21 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Adventuru s názvem The Longest Journey asi není třeba nijak zvlášť představovat (recenze).

news zdroj: tisková zpráva Minimálně fanouškové tohoto žánru určitě moc dobře vědí, o čem je řeč. A právě vám, kteří jste si The Longest Journey oblíbili natolik, že prahnete po jejím pokračování, je určena tato zpráva. Představte si, že se jejího nástupce přeci jen dočkáme. Jisté náznaky, že se The Longest Journey 2 chystá, už se objevily i loni. Nyní se však objevila oficiální tisková zpráva, která říká, že byl společnosti Funcom na vývoj hry poskytnut grant od Norského filmového fondu (potažmo norské vlády). K vydání titulu by pak podle oné tiskovky mělo dojít na podzim 2005. Pochopitelně pokud se nestane něco nepředvídatelného.

Nová hra, která naváže na úspěch slavné adventury, se bude jmenovat Dreamfall. Asi vás nijak zvlášť nepřekvapí, že bude ve 3D, což samozřejmě skýtá různé nové možnosti, včetně pokročilejších animací postaviček. Těšit se prý ale můžete i na skvělé zvuky a pokrokovou hratelnost.

Příběh Dreamfall je zasazen do 23 století. Vypráví o mladé ženě, která vlastně náhodou odhalí jakési spiknutí související se sny - spiknutí, které zvěstuje zničení světa vědy i magie. Konfrontována se záhadami, které ovšem nemůže vyřešit vlastním přičiněním, je nucena vyhledat pomoc jediné osoby, která by mohla mít odpovědi - April Ryan, hrdinky původní The Longest Journey. Vývojáři tvrdí, že se snaží hru udělat tak, aby zaujala jak fanoušky předchozího titulu, tak i nové hráče. Chtějí do ní rovněž včlenit i akčnější prvky, které by jim měly - alespoň podle jejich tvrzení - umožnit hráčům přednést mnohem víc vzrušující, poutavější a neobyčejnější příběh. Více informací se prý dozvíme o letošní E3.

zdroj: PR

korgull