- Při tvorbě postavy si zvolíte její pohlaví, rasu i třídu (válečník, kouzelník nebo tulák), vyberete historku z mládí s motivy/vlastním cílem a detailně vymodelujete obličej.
- Při postupu na vyšší úroveň budete moci vybranou třídu dále specializovat vybíráním expertních balíčků, které prohloubí schopnosti v tom daném ohledu.
- Kdykoliv během hry budete moci přepínat mezi izometrickým pohledem a third-person kamerou za rameny hrdiny.
- Vlastní zbraně si neukováte, ale budete moci experimentovat s rostlinami nebo vyrábět pasti a jedy.
- Draci budou v příběhu hrát určitou roli, ale narazíte na ně jen výjimečně a pokaždé půjde o nebezpečná setkání.
- Během soubojů, odehrávajících se v reálném čase, budete moci kdykoliv stisknout pauzu a posoudit střet z taktického hlediska.
- V partě budete moci mít nanejvýš čtyři aktivní členy, po vzoru Baldur's Gate 2 buďto ovládané přímo nebo ponechané pod dohledem AI. Jednotliví členové party nikdy nezemřou v boji a pakliže jim dojde zdraví, jednoduše budou považováni za zraněné a nepomohou vám, dokud je neuzdravíte.
- Každá postava bude moci nést dvě zbraně naráz, ale pakliže ji při tvorbě charakteru/jakémkoliv levelupu nevybavíte příslušným skillem, nebude v boji příliš výkonná.
- Jednotlivá kouzla budete poprvé moci spojovat do komb, která dají vzniknout jedinečným efektům. Veškerou magii zaplatíte manou, některá kouzla ji navíc budou učerpávat i během svého působení. Mana se bude regenerovat automaticky a její maxima vzrostou s každým levelupem.
- Během hry nevzlétnete (ani na drakovi?) a nebudete umět plavat.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Dragon Age Origins potvrzeno pro konzole [17.10.2008 11:11 - levis]
Seznámení s králem z Dragon Age: Origins [17.9.2008 14:14 - jd]
Vývojářské nástroje pro Dragon Age [3.9.2008 21:21 - levis]
zdroj: BioWare