| Autor: Levis Publikováno: 25. června 2008 |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Opravit a přidat
zdroj:
tisková zpráva
Pokud má Warhead nějaký koncept v pozadí vývoje, pak bezpochyby je cílem autorů, aby opravili vše, co bylo vytýkáno původní hře. Týká se to i veskrze lineárního postupu zvlášť ke konci jedničky. Tím se nechce říct, že byste tentokrát byli ochuzeni o naskriptované sekvence, jen jich má být méně na úkor volnosti pohybu v herním světě. Rovněž bude větší důraz kladen na vozidla, opět s tím, že nikdo vás po celou hru nebude nutit do čehokoliv vsednout, byť by vám to v některých misích znatelně urychlilo další postup.Základním kamenem prvního dílu byl oblek nanosuit, který na sobě po celou dobu hraní bude samozřejmě mít i Psycho, a protože půjde o tentýž model, snadno si vzpomenete na jeho ovládání a oživíte naučené používání. Ačkoliv vývojáři o přidaných funkcích v obleku zatím mluvit nechtějí, slibují v pozdější fázi hry v tomto ohledu nějaká překvapení, která by snad mohla nějak souviset i s animacemi v těch chvílích, kdy se vedle sebe objeví obě hlavní postavy (tzn. v místech, která jste viděli Nomadovýma očima v jedničce).
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Slušná přidaná hodnota Celá sólo kampaň přitom vyjde na osm až deset hodin hrubého hracího času, slušnou přidanou hodnotu. Překvapivě se však nerozvine příběh dalšího z vojáků Propheta, který si autoři čistě teoreticky schovávají až do další hry. Z nových zbraní se stoprocentně můžete těšit alespoň na granátomet a dvojité samopaly. A zlepší se umělá inteligence protivníka: mimozemšťané mají být schopni lepší organizace jako lidští protivníci, tentokrát trochu víc taktizující. Konečně v rádiové komunikaci vašich oponentů uslyšíte také nově nahrané hlášky, samozřejmě opět v korejštině. Samozřejmé novinky A vozidla samozřejmě nebudou čistě jen záležitostí sólo kampaně, protože do dvojice nových vozítek se dostanete i v síťové hře. Konkrétně půjde o těžce obrněné armádní auto Armored Scout Recon zhruba o velikosti jeepu s obrovským kulometem v zadní části a nový, či znatelně obměněný, typ vznášedla. A tím novinky v multiplayeru samozřejmě zdaleka nekončí. Všechny původní mapy, módy i zbraně budou něčím jemně upraveny nebo pozměněny. Konkrétně vedle módů Instant Action a Power Struggle přibudě nějaký třetí, prý trochu jednodušší a týmově založený. Nové mapy se mají táhnout spíš do výšky, asi abyste si v nich trochu po vzoru Mirror's Edge mohli zaskákat. Samozřejmostí je, že Warhead obsáhne všechny drobné opravy a změny z patchů pro původní hru.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Logicky nenáročnější Záměrně jsem dosud nemluvil o hardwarové stránce hry, jak známo, alfou i omegou původního Crysis. Stěží spustíte jedničku a už teď jste naštvaní, protože víte, že Warhead musí být logicky o kus náročnější? Pak se netřeba bát, protože jak řekl sám Cevat Yerli: "Pokud vám běželo Crysis, poběží vám i Warhead a to ještě lépe". Autoři sice stále nadávají na pirátství a jsou přesvědčeni o tom, že kdyby si ta část komunity hry kupovala v obchodech, byli by prodali dvojnásobek, přesto však dovedou uznat i svůj díl viny s vysokou hardwarovou náročností.
zdroj:
tisková zpráva
Warhead tedy přinese změnu především co do plynulosti hry, bude znatelně lépe optimalizován a pro nejlepší efekty tentokrát nebudete potřebovat DirectX10, protože nejvyšší nastavení grafiky půjde zvolit i pod Windows XP. Engine však přesto dosáhne drobných změn, především co do nasvícení a nových částicových efektů, ale vždy tak, aby to nebylo na úkor plynulého běhu hry.
Výhled do budoucnosti Zdroje: PC Gamer, PC Action | ||
| Levis | |
autorovi je 20 let, studuje v Praze a specializuje se na strategie/akce/adventury a cokoliv s tématikou Star Wars |