Podle vyjádření Jona Van Caneghema (ano, je to ten pan „Might and Magic") pro PC Gamer se při launchi rozhodně nedočkáme klasické singleplayer kampaně, protože jádrem hry bude multiplayer v kooperativní i kompetitivní podobě. Další herní módy, možná tedy i onu singleplayer kampaň, chtějí tvůrci na základě ohlasu hráčů dodávat později skrze volně stažitelné i placené přídavky a DLC.
Nový Command & Conquer se zkrátka přidrží konceptu dedikované online/multiplayer hry, přičemž o možném rozšíření hry o další prvky se teprve bude rozhodovat. Stejně tak se bude rozhodovat, jaké další tituly z C&C univerza se dočkají zpracování á la Generals, protože plán je takový, že by se po Generals měly dočkat své free-to-play verze i Red Alert a Tiberium série. O možnosti, že by se pak tyto iterace pokusili tvůrci propojit v jedno velké Command & Conquer free-to-play universum, kde by proti sobě mohly stát jednotky z Red Alert či Generals, tvůrci zatím ani neuvažují – jsou však tomuto konceptu otevřeni.
Poslední, co lze tedy prozatím s ohledem na obsah Command & Conquer zmínit s jistotou, je integrace e-sport prvků, což znamená podpora turnajů, plnohodnotný spectator mód, nahrávání a replaye zápasů a tak dále a tak dále. Caneghem a jeho tým se zkrátka pokouší emulovat současné trendy, kdy se mezi hráčský lid rozhodí základní hra a dle ohlasů majority se pak přidávají prvky. Na tom samozřejmě není nic špatného, u spousty her to výborně funguje. Problém v tomto případě je pro mnohé prostý fakt, že se to celé děje okolo značky, kterou holt mají zařazenou v poněkud jiné škatulce, než je free-to-play.