Command & Conquer se zpočátku obejde bez singleplayeru
zdroj: tisková zpráva

Command & Conquer se zpočátku obejde bez singleplayeru

20. 8. 2012 12:41 | Preview | autor: Petr Poláček |

Jestli nějaké oznámení z Gamescomu opravdu vyburcovalo hráče k vášnivé debatě, byla to anoncovaná přeměna Command & Conquer Generals 2 na Command & Conquer a s tím spojená adopce free-to-play modelu. Jestli je to dobře, nebo špatně, to je věc názoru každého z vás, potažmo výsledné podoby hry. Při oznámení jsme se však o ní příliš nedozvěděli a detaily začínají tvůrci z BioWare Victory sypat pomaloučku až nyní. Co tedy najdeme na talíři, až nás Command & Conquer pustí příští rok ke stolu?

Podle vyjádření Jona Van Caneghema (ano, je to ten pan „Might and Magic") pro PC Gamer se při launchi rozhodně nedočkáme klasické singleplayer kampaně, protože jádrem hry bude multiplayer v kooperativní i kompetitivní podobě. Další herní módy, možná tedy i onu singleplayer kampaň, chtějí tvůrci na základě ohlasu hráčů dodávat později skrze volně stažitelné i placené přídavky a DLC.

Nový Command & Conquer se zkrátka přidrží konceptu dedikované online/multiplayer hry, přičemž o možném rozšíření hry o další prvky se teprve bude rozhodovat. Stejně tak se bude rozhodovat, jaké další tituly z C&C univerza se dočkají zpracování á la Generals, protože plán je takový, že by se po Generals měly dočkat své free-to-play verze i Red Alert a Tiberium série. O možnosti, že by se pak tyto iterace pokusili tvůrci propojit v jedno velké Command & Conquer free-to-play universum, kde by proti sobě mohly stát jednotky z Red Alert či Generals, tvůrci zatím ani neuvažují – jsou však tomuto konceptu otevřeni.

Poslední, co lze tedy prozatím s ohledem na obsah Command & Conquer zmínit s jistotou, je integrace e-sport prvků, což znamená podpora turnajů, plnohodnotný spectator mód, nahrávání a replaye zápasů a tak dále a tak dále. Caneghem a jeho tým se zkrátka pokouší emulovat současné trendy, kdy se mezi hráčský lid rozhodí základní hra a dle ohlasů majority se pak přidávají prvky. Na tom samozřejmě není nic špatného, u spousty her to výborně funguje. Problém v tomto případě je pro mnohé prostý fakt, že se to celé děje okolo značky, kterou holt mají zařazenou v poněkud jiné škatulce, než je free-to-play.

Smarty.cz

Nejnovější články