Pár dnů staré oznámení další taktické akce Rainbow Six Vegas 2 moc konkrétní nebylo. Možná proto dal server Gameplayer dohromady nemalý seznam nápadů adresovaný vývojářům z UbiSoft Montreal, s čím by se ve hře rád setkal:
-
Kooperativní hra na úrovni. Minule evidentně uvízla na půli cesty, když ji strčili do kapsy i podstatně méně taktičtí Halo 3 či Gears of War. Chceme pořádnou implementaci do příběhu a online/offline verzi alespoň pro čtyři souputníky. Sečteno a podtrženo, bez znatelných vylepšení v této oblasti se nedá svítit.
- Pořádná hlasová komunikace. Fajn, už můžeme smysluplně gestikulovat rukama, to je nepochybně skvělé. Teď jsou na řadě hlasivky velitelů akce (s něčím silně podobným UbiSoft mj. experimentuje v online strategii EndWar). Co je na tom nepochopitelného? V kasínu je přece přehlušujícího řevu a cinkání dost.
- Více civilů! Každý dobrý terorista vytuší, jak se co nejlépe ztratit v davu a jeho protějšek na správné straně zákona zase ví, jak nepřítele v mase lidí bezpečně odhalit. Představte si, že rozpoutáte paniku v bavícím se hloučku, kde každé NPC reaguje unikátně - tenhle se inteligentně skrčí k zemi, tenhle se snaží vyřvat hlasivky, někdo třeba dokonce sáhne po zbrani. Vždyť to ukazují v každém druhém akčním filmu...
- Roboti šikulové. Kdo by se dnes zahazoval s obligátním přestříháváním červeného nebo modrého drátku spojeného s trhavinou? Navíc, když takovou cyberpotvoru pošlete na sebevražednou akci, kdo bude řešit její "smrt"? Nikdo. Výborná by byla možnost přepnout na určitý čas do pohledu křemíkového parťáka a nezjištně jej proháčkovat k cíli.
- Propracovanější multiplayer. Na online nebi je čím dál méně prostoru a s příchodem her typu UT3 to jistě lepší nebude. Chceme možnost zpětného ukládání a přehrávání videa, špičkový přehled nad statistikami a snadno ovladatelný editor map. Výborné by byly rychlé, avšak bohatě obsazené turnaje probíhající systémem pavouka.
- Rozmanitější prostředí. Las Vegas je jistě impozantní místo na zemi, ovšem osmihodinovou hru nemusí uživit, čili tak nějak doufáme, že se podíváme i jinam. Možná by nebylo na škodu se před určitým pogromem nejprve Sam Fisherovsky proplížit k informacím "kdy, kde a jak". Minimálně by to bylo pěkně variabilní.
zdroj: Gameplayer