Clive Barker Jericho - budeme se bát
zdroj: tisková zpráva

Clive Barker Jericho - budeme se bát

13. 7. 2007 21:21 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Clive Barker je mistrem hororů a už jednou dokázal, že dokáže vyrobit hru, na kterou se nezapomíná. Bude taková i Jericho?

To by bylo, aby se na E3 neobjevilo Jericho mistra hororu Cliva Barkera. Vlastně tam byla k vidění jeho téměř hotová verze, protože vydání plné očekáváme už koncem září. Jak svůj zážitek z prezentace hry popisuje redaktor IGN, předváděné demo se mu jevilo už dost strašidelné, přestože prý toho tvůrci mají ještě dost, co by chtěli do svého díla zařadit (např. různé zvukové efekty, hlasy monster, soundtrack Crise Velasca), aby hráči pocítili skutečnou trýznivost hororu. Nicméně řada dalších důležitých detailů, které tvoří neméně významnou část atmosféry, jako např. hra světel a stínů, už funguje.

E3 ukázka hráče přivedla do období křížových výprav a jejich jednotku rozdělila na dvě poloviny. Každá z postaviček disponovala jednou primární a jednou sekundární zbraní, které šlo použít kdykoliv bylo potřeba, a také nějakou primární a sekundární speciální schopností. V minulých zprávách týkajících se této hry jsme vám některé členy jednotky a jejich schopnosti přiblížili. Zde byla například k vidění Church, bojovnice vybavená samopalem a samurajským mečem. Její speciální schopnosti spočívají v její krvi, ze které umí stvořit bytosti, jež se okamžitě vydají po stopách monster, aby je zmrazily na místě, čímž umožní ostatním členům jednotky příšeru rychle zlikvidovat.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Dále se v demu ukázal specialista na těžké zbraně Delgado. Jeho zbraně (pistole a chaingun) nejsou ani zdaleka tak zajímavé, jako jeho speciální schopnost - jeho pravá ruka je ovládána duchem démona ohně v podobě éterického hada, který dokáže vychrlit ohromný zničující plamen určeným směrem. Nakonec se představila i Blake, ovládáním telekinetických sil nadaná odstřelovačka, ozbrojená zbraní pálící buď kulky nebo granáty. Díky své schopnosti Blake dokáže své střely směřovat na více než jednoho nepřítele naráz, anebo třeba i za roh. Jakkoliv úžasné by se schopnosti všech hrdinů mohly zdát, s nepřáteli budete mít stejně pořád hodně práce. Představte si takové duchy dětí, kteří dokáží procházet stropem, anebo bestie rodící se ze zdí, navíc v ohromném počtu... Nehledě na fakt, že mnozí z protivníků si ponesou štíty pro odražení kulek a sami budou ozbrojeni.

Zajímat vás asi bude i to, že hry tvůrci vybavili v určitých místech interaktivním systémem tlačítkových sekvencí. Během prezentace se například stalo to, že Church byla napadena čímsi nečekaně přímo shora. Když hráč zmáčkl tlačítka v nesprávném pořadí, zbyla z hrdinky během chvilky hromádka neidentifikovatelných kousků. Když se mu to povedlo správně, poradila si Church s bestií po svém. Dobrou zprávou pro ty z vás, kteří toto řešení nemáte tak úplně v lásce, je, že díky inteligentnímu "checkpoint" systému nebudete muset v případě chyby začít znovu úplně od začátku, ale začnete třeba o nějaký kousek před svou předchozí chybou, kterou se tak můžete pokusit napravit a pokračovat dál. Nakonec pro vás máme ještě tip - před pár dny totiž společnost Codemasters spustila oficiální stránky Jericha.
zdroj: IGN

korgull

Nejnovější články