| Monumentální sérieJestliže jste nebyli pařani, rok 1995 nebyl vlastně ničím nijak zvláštní.         Byl vlastně stejný jako rok 1994. Jinak byl tento rok malou revolucí (i         když pro mě tou velkou byla a je Duna 2) - Westwood Studios totiž vydalo         Command and Conquer. Command and Conquer je právě po nesmrtelné Duně jedna         z nejdůležitějších real-time strategií vůbec vydaných. I když nebyla první,         vymrštila strategie na přední místa zájmu a změnila celý pozdější vývoj         této oblasti.
 
 Nynější strategie Westwoodu je vcelku logická: 2D světy, které všichni         známe, přetvořit na 3D a ponořit nás tak zase hlouběji do dění, o kterém         jsme kdysi za dob 386 jen snili. Command and Counquer: Renegade je akční         hra z pohledu třetí osoby, ale nejste limitováni jen do Tombraider-like         pohledu. Kdykoliv se můžete přepnout do pohledu vlastních očí, jestli         to, co budete páchat, chcete takhle opravdu vidět ;)
 
 Havoc
 Vžijete se do role kapitána Nicka „Havoc“ Parkera, mariňáka stejného jako         jste ovládali v původním Command and Conquer. Nick Parker není někdo,         koho Global Defence Initiative (GDI) používá kdy se jim zamane. Když už         je ale vysazen do mise, zanechává za sebou spoušť a vždy neskončí do té         doby, než vyhraje. Připomíná vám to něco ? Stejně dobrou a účinnou strategii         měl totiž už John Rambo. GDI zavolá kapitána Parkera jen když už nezbývá         jiná možnost. A v Renegade jiná možnost není.
 
 Hrdina zde bude mít mozek, odvahu a vlastní vůli. Bude zajímavé sledovat,         jak moc Westwood postavu Parkera „oživí“. Prý bude charismatický, ale         do podrobnějších detailů nezabíhá. Všichni si při tom jistě vzpomenou         na slavného Duke Nukema. Jako Parker budete mít možnost uskutečnit věci,         o kterých se vám v minulých hrách Command and Conquer jen zdálo. Jestliže         jste někdy přemýšleli, jak je Hand of NOD opravdu veliká ve skutečnosti,         a který z hráčů ne, budete se moci nyní přesvědčit na vlastní oči. A jestliže         budete chtít zjistit co je uvnitř, také na to přijdete. Renegade vás nejen         umístí do světa Command and Conquer, ale budete schopni se dostat do vnitřku         budov, které předchozí hry mohli jen stavět, udržovat a ničit.
 
 Parker také bude moci ovládat mnoho strojů a jezdit či létat s nimi. Může         ukrást NOD bugginu, jestliže potřebuje utéct nebo se rychleji dostat ke         svému dalšímu waypointu. Možná také budete chtít vyskoušet Orcu při útoku         na NOD pěšáky, nyní můžete. A co takhle Tiberium harvester ? Nebo Medium         tank. Podle Westwoodu tohle všechno nyní zažijete na vlastní, respektive         Parkerovu kůži.
 
 Zní to…
 Parker je povolán do této mise kvůli její delikátní povaze. Agenti Brotherhood         of NOD unesli Dr.Ignatio Mobiuse. Můžete si pamatovat Dr.Mobiuse z původních         Command and Conquerů, také se zde setkáte se zlým Kanem. Vaším cílem je         osvobodit Mobiuse a jeho tým vědců a konečně zastavit zločiny NODů proti         lidskosti a jejich sny o ovládnutí světa. A Parker má mnoho možností,         jak toho dosáhnout. Může vyrazit do akce s jakou zbraní chce, nebo může         zkusit taktiku tichého boje. Volba bude na vás. Tichý způsob může někdy         fungovat, někdy ale také ne, takže otevřený boj může být někdy lepší alternativou.
 
 Další postavy, které na svých cestách Parker potká, zahrnují třeba zabijáka         Mendozu. Mondoza se přidal k Bratrstvu, když se jeho metody staly příliž         brutální i pro většinu radikálních extremistických skupin. V jeho mysli         je zabíjení uměním a on je výborným umělcem. Mendoza chce být na té vítězné         straně a to NODi jsou - vítězové. Alespoň prozatím. Sakura je další z         těch lidí, na které Parker narazí. O jejím pozadí (ehm) se toho ví málo,         ale prý přišla ze zločinecké organizace. Byla najata GDI a pojata mrtvou,         když se nevrátila z mise. Je to akrobatka, umí bojová umění a je mistryní         v neviditelnosti. To mě také přivádí na myšlenku, jestli se zde objeví         i Tanya.
 
 Tohle všechno - a ještě pěkná grafika
 Graficky Renegade nijak nezaostává. Hra, kterou Westwood vytváří, může         soupeřit s jakoukoliv nadcházející. Možná nejlepší srovnání se dá spatřovat         ve hře Halo, kterou vyvíjí Bungie. Tyto dvě budou soupeřit o nejlepší         grafiku roku a to je co říct.
 
 Nezapomeňte na to, že tohle je ryze akční hra. Běhání, skákání, střílení,         ničení věcí. Ale kromě toho se zde objeví i nějaké strategické elementy,         všechny v rámci světa Command and Conquer. Například, zničte nepřátelskou         Surface to Air Missile (SAM) základnu a budete moci přivolat na pomoc         leteckou podporu. Tyto věci jsou ale zkušeným hráčům C&C již dobře známé.         Multiplayer musí být ještě optimalizovaný, ale jeden z typů bude variace         na populární Capture the Flag. Zde půjde o Capture Dr. Mobius. Mobius         se stane vlajkou kterou budete muset donést do své základny. Heh.
 
 Command and Conquer Renegade nejspíše přinese vše, co veterán světa Command         and Conquer očekává od 3D hry zasazené do tohoto prostředí. Věci ke zničení,         věci na ježdění a domy na prozkoumání. Story s hlubokým a temným příběhem,         dynamický a charismatický hrdina a i jméno hry zaručuje kvalitu. Možná         zde máme 3D akční hru roku, pokud to tedy Westwood do vánoc stihne.
 
 
 
 
 
 |  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
  zdroj:
		tisková zpráva 
 
 |