I tady to Levine nehrál moc na jistotu a opět překvapil - podíváme se zase zpátky do Rapture, podvodního města, které hrálo hlavní roli v prvním a druhém díle. Naštěstí se nemusíme bát, že by vývojáři jen recyklovali úrovně, plasmidy a vůbec herní mechanismy z prvního dílu, v trochu přeleštěné grafice. Levine potvrdil, že co se herních systémů týče, bude Burial at Sea stát z větší části na upravených systémech z Bioshock Infinite. Všechno to oznámil sám, když na svém Twitteru spustil doslova QA kanonádu.
K tomu se navíc můžeme těšit na nové plasmidy, zbraně, výbavu a nové nepřátele. Tyhle novoty si užijeme v dosti zmodernizovaném Rapture, které bude mít fungl novou geometrii a bude seskládané z nových částí a prvků. Nebude se jen přidávat a vývojáři se nebojí hru trochu prošmikat - Burial at Sea nebude obsahovat původní hackovací minihru z prvního Bioshocku a nevrátí se ani prodejní automat Circus of Values. Více se můžete o DLC plánech k Bioshock Infinite dozvědět z novinky od Aleše.