Půjde tedy o exkluzivní dobrodružství pro konzoli Wii, na nějž budete nahlížet v první osobě, které bude striktně lineární a na vymezených cestičkách (pravda, občas narazíte i na rozcestí:-) zdejším fantasy světem se budete náhodně utkávat se skupinami monster, co budete vyprovázet do jiné dimenze efektivními pohyby wiimote a nunchukem. Bojování má být hlavní ingrediencí hry, jež se v létě objeví na trhu v zemi rytířů Bušidó a zatím není známo, kdy že se dočkají evropští hráči. Ale nyní už k tomu bojování.
Na soubojové obrazovce tlačítko B na wiimote aktivuje váš štít, přičemž namísto klasického ukazatele reflektujícího místo, kam s wiimote míříte, se objeví jeho replika. S níž se lze následně angažovat při snaze vykrýt soupeřem vedený úder. Ovšem musíte dopředu správně odhadnout, kam tento zamíří. A daným směrem umístit (pomocí wiimote zacílit) onen štít. Což bude docela fuška v případě, že se naskytne případ tří lučištníků vysílajících své šípy naráz, pro kterýžto akt krytí musíte být tedy mimořádně rychlí. Vypořádání se s více protivníky najednou přichází do úvahy také při aktu vašeho útočení, kde lze příslušné seky mečem provádět jak vertikálně, tak horizontálně. Při tomhle šermování budete nuceni brát v potaz, v jaké formaci stojí nepřátelé, abyste je pokud možno jedním tahem rukou, ve které držíte wiimote, všechny zasáhli. U některých soupeřů, jako jsou třeba bossové, musíte nejprve odrazit jejich atak, abyste sami mohli posléze zaútočit. S čímž souvisí povědomí, že ofenzivní a defenzivní aktivity zde mají hrát rovnocennou partii. S úmyslem chtít si vyprofilovat nějakou vlastní, unikátní postavu bych asi chtěl po Japoncích moc.



Nicméně nemají chybět ani hodně speciální útoky, které se hodí např. tehdy, když narazíte na postavu s velmi efektivním krytím. Pak na wiimote pomocí dvou buttonů vyvoláte specifické menu pro výběr nějakého drsnějšího útočného výpadu, u nějž jsou k vidění zcela odlišné pohyby, až by se dalo říci komba s příhodným načasováním a skloubením několika pohybů rukou. Snad vám v tohle snažení vypomohou ještě nějaké alternativní zbraně a magie, potažmo další hrdinové po vašem boku, co by mohli oživit tohle představení. Představení, v němž se přirozeně dále počítá s něco rozhovory s NPC a s tím souvisejícím rozvíjejícím se příběhem. Jedno je už teď jisté. Pakliže voláte po hře, maximálně využívající unikátního ovládání, zde jedna taková přichází!