Bojové sporty Napětí ve vzduchu by se dalo krájet. Musíte ještě nějak skórovat k dosažení dalšího skvělého vítězství, ale čas neúprosně běží. Právě jste obdržel přihrávku od jednoho ze svých spoluhráčů a ve skórování vám už jen brání dva soupeřovi hráči. Je to pro vás velká výzva, ale nebude to snadné. Výpad prvního protivníka šel příliš nízko - velká chyba. Využijete toho a dobře mířenou ranou na bradu jej srazíte k zemi. Zbývá už jen jeden. Naznačíte kličku vlevo, ale vyrazíte vpravo. Protivník je zmaten a vy sekundu před závěrečnou sirénou úspěšně skórujete. Skáčete radostí do vzduchu a diváci plni adrenalinu řvou jako pominutí.
Vítejte ve světe Blitz Disc Arena. Námět tohoto vysoce tvrdého sportu byl převzat z podobných titulů, jako jsou například Powerball a Speedball. Filmy a knihy jako Blade Runner nebo Neuromancer zase inspirovali atmosférou. Spojení všech těchto předností dává tušit, že vzniká zase jedna velmi zajímavá hra.
Různé pohledy Jedná se o hru, která je inspirována sporty jako je ragby, americký fotbal, box a nejrůznějšími bojovými sporty. Tohle všechno se pokouší zkombinovat do jednoho celku. Hra se odehrává ve velké aréně. Na každém straně stojí jeden tým a snaží se získat herní disk a ten pak následně umístit do soupeřovy brány, je to takhle jednoduché. V singleplayer modu hrajete za jeden z týmu proti ostatním, které ovládá počítač a postupně se propracováváte v žebříčku ligy, přes stále těžší soupeře výš a výš, až se nakonec střetnete s nejlepším týmem ligy First Blizers.
V multiplayeru můžete hrát jak v kooperativním módu za jeden tým, tak samozřejmě každý proti každému a to v různých obměnách jako jsou mody Last Man Standing, Gib Disc, Capture The Disc a další. Jednotlivé arény vypadají velmi dobře a inteligence počítačových protivníků má být ještě na vyšší úrovni než-li v Unreal Tournamentu a nebo v Q3 Aréně. Máte možnost hrát mnoha odlišných arénách, ale také s několika různými disky. Disky se liší ve velikost, hmotnosti apod.
Blitz Disc Arena se dá hrát ze dvou pohledů. Z pohledů první osoby a nebo z pohledu osoby třetí. Vývojový tým však ještě není rozhodnut, který bude nakonec ve hře použit, nebudou-li to nakonec oba. Akce bude spočívat jak v dobrém bránění, tak v úspěšném napadání soupeře a v první řadě ve snaze o skórování. Na cestě k úspěchu vám bude nápomocna široká škála různých úderů a kopů ve stylu akrobatických scén s Tomem Cruisem z filmu Mission impossible 2. Zbraně jsou zákázány, ale občas se ve hře objeví a pak už je jen na zkušenostech hráčů, kdo se k nim dostane dříve.
A jaký bude příběh? Příběh je velmi podobný tomu z Unreal Tournamentu. Civilizovaná společnost se rozpadla a moc nad světem převzali mocné korporace. Bývalé vojenské jednotky byli přeorganizovány v milice. Jako ochránci pořádku měli sice určité výsady, ale stejně ztratili možnost svobodného rozhodování. Větší syndikáty vytlačily ty menší a ty se zase uchýlily k nezákonnému podnikání s narkotiky. Hazard se stal nejvýnosnější formou obchodu. Nejdříve se začali organizovat boje v opuštěných hangárech. Zprávy se o tom brzy rozšířily a popularita těchto bojů velmi vzrostla. Bojovníci se začali organizovat do týmů a byli přidány brány a disk. Pak se zavedla pravidla a sport změnil pouliční boj v organizovanou hru. Nakonec se i podařilo tento extrémní sport legalizovat.
Bumpmappingové šílenství Vývojářský tým Southend Interactive vyvinul nový engine, který v současné fázi vývoje dává neuvěřitelné výsledky. Vyvinuli zcela nový systém bump-mappingu, který dodává grafické stránce hry vysoký realismus. Realistické jsou jak modely hráčů, tak i prostředí ve kterém hrajete. Podporovány jsou samozřejmě všechny poslední prvky z oblasti grafiky a grafických karet. Navíc by hra měla slušně běhat už na sestavě P2 266, 64MB RAM a 32bit 3D grafická karta.
Vše pod kontrolou Ovládání bude záležet na tom, zda-li hrajete z pohledu první či třetí osoby. V prvním případě bude ovládání velmi podobné tomu z Q3 Arena a ve druhém spíše způsobu z MDK2.
Blitz Disc Arena rozhodně láká díky skvělému enginu k vyzkoušení a už je určitě mnoha hráči netrpělivě očekávána. A to nás dostává k otázce, kdy bude hra vypuštěna - na to však není snadná odpověď. Vývojáři totiž odpovídají oním známým: „Až to bude, tak to bude“. Navíc hra ještě nemá vydavatele, i když snad se už nějací zájemci našli. O nich však nikdo z týmu nechce předem hovořit, takže si budeme muset všichni počkat...
|
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
|