Vtip Necropolis má spočívat v neustále se měnících úrovních - dokonce i během hraní. Nemusíte tedy čekat až hru dohrajete nebo čekat na nové spuštění. Úrovně se vám budou měnit přímo pod rukama. V každém levelu může být při novém zahrání jiné rozestavění nepřátel, předmětů, jinak řešená konstrukce úrovní apod. Klidně se ale může stát, že přejdete z jedné místnosti do druhé, vrátíte se za chvilku zpátky a bude to vypadat úplně jinak. Měnící se prostředí by vás mělo udržovat v napětí, o což se postarají i zástupy nepřátel.
Tvůrci popisují souboje jako brutální a nekompromisní, zkrátka je to boj o holý život. Na rozdíl od jiných roguelike her půjde v Necropolis o čistou akci, ve které jsou primárním faktorem animace a načasování úderů. Musíte se tedy naučit nepřátelské pohyby a v souvislosti s délkou animací načasovat svůj zásah tak, aby padl na úrodnou půdu.
I když má být Necropolis rychlou (RPG) akcí, rozum a taktický postup nesmí zůstat na vedlejší koleji. Jestli spoléháte na to, že naběhnete do místnosti a začnete zběsile mačkat všechna tlačítka, jste na omylu. Podobný postup se vám v Necropolis rozhodně nevyplatí. Vyplatí se sledovat své okolí a dávat pozor na dění okolo. V dungeonech totiž funguje speciální ekosystém.
Každé monstrum má oblíbené jídlo a svého přirozeného nepřítele, kterému se chce vyhnout. Podobných systémů můžete chytře využít ve svůj prospěch, když je prokouknete. Necropolis zatím vypadá poměrně zajímavě, ale bohužel zatím tvůrci nevydali nic jiného než základní informace a několik kreseb.
A datum vydání? Na cokoliv konkrétního zapomeňte úplně - tvůrci však počítají až s rokem 2016 nejdříve. Hra při tom vyjde na PC, Mac a Linux. Rádi by hru vydali i na konzolích, ale ani v tomto ohledu nemají zatím k dispozici konkrétní informace.