zdroj:
tisková zpráva
Po nedávném preview tu máme výčet dalších novinek k historické strategii Shogun 2:
- Namísto dvou, nyní rok uběhne až po čtyřech tazích, což by mělo zrychlit tempo hry a zároveň zabránit opakování toho, aby se Shogun 2 rozjížděl stejně pomalu jako Empire Total War.
- Osmero japonských klanů se nebude snažit zaútočit na císaře, nýbrž jen získat moc a panovníka ovládat jako loutku.
- Japonské hrady podle vývojářů architekturou připomínají čokoládový dort, jak se různě vlní v přehršli zdí, nádvoří a věží, což podstatně ztíží jejich dobývání - po protržení přední zdi se totiž obránci jednoduše stáhnou o jedno nádvoří dál.
- Výrazný prvek ve druhém dílu mají představovat noční bitvy, vojákům ale pomohou i silné projevy generálů.
- Každý hrdina bude mít své skilly a přednosti, jeden se osvědčí proti samurajům, druhý snáz odrazí nepřátelskou jízdu atd., přičemž autoři nevylučují mírný odklon od realismu (tzn. "nadpřirozeně silné" hrdiny).
- V námořních bitvách se víc než v předchozích dílech projeví rozdíly mezi jednotlivými loděmi.
- Protože střety na moři se budou odehrávat u pobřeží, půjde např. zaparkovat loď do zálivu a odsud ostřelovat protivníka anebo vytvořit blokádu zátoky, v níž máte rozložený hrad.
- Vývojáři chtějí, aby se většina majitelů hry tentokrát soustředila na multiplayerovou stránku, byť konkrétní obsah online módů si zatím tají pro sebe - prý to má být ale ten nejvíce multiplayerový díl v sérii.
zdroj: PC Gamer