Konkrétně jde například o možnost přitahovacího háku, házení jakýchsi bomb nebo střílení raket. Vtip je v tom, že vozidla můžete měnit (asi) téměř kdykoliv, tudíž se můžete rozjet s autem, pak vyměnit jednu kartonovou součástku a vzlétnout do oblak jako letadlo. Po další malé výměně kartonu se proměníte v ponorku a prozkoumáte dno oceánu.
Tedy koncept dobře známý z nedávné závodní arkády The Crew 2. A víme, že Ubisoft má s Nintendem docela úzké vztahy, tudíž by byla případná podpora Nintendo Labo Vehicle Kit v The Crew 2 docela vtipná a zajímavá. Jenže The Crew 2 na Switch nevyšlo, ani se na něj nechystá a vlastně nejde ani o žádnou skvělou závodní pecku – od nás si hra v recenzi odnesla sedmičku, zatímco zahraniční recenzenti jsou leckdy ještě přísnější.
zdroj: Archiv
Nintendo Labo Vehicle Kit tak doplní už dva stávající Kity z dubna, Variety Kit a Robot Kit. Vehicle Kit bude stát stejně jako levnější Variety Kit: 70 dolarů/eur (Robot Kit stojí o 10 dolarů/eur víc).
Představení nového Kitu je překvapivé možná i proto, že se Labo zatím údajně nijak zvlášť dobře neprodává. Na slabé prodeje originální hračky došla řeč i v nedávné finanční prezentaci Nintenda pro investory, kdy se jeden z nich na údajně špatné prodeje Labo ptal. Tehdejší prezident Tacumi Kimišima ne zrovna ideální prodeje nijak nerozporoval, ale zdůraznil, že Nintendo nahlíží na celé Labo poněkud jiným úhlem pohledu než na tradiční hry.
A to primárně z důvodu, že Labo samo o sobě je výrazně odlišný produkt. Kimišima tak mluvil o potenciálu Labo spíše z dlouhodobého hlediska a s přihlédnutím k faktu, že jde o nestandardní hračku, na jejíž prodávání a řádnou prezentaci není většina klasických obchodů připravena.
Bývalý prezident také předpokládal, že by se mohlo Labo prodávat dlouhodobě právě ve chvílích, kdy ho budou rodiče kupovat dětem k narozeninám, na Vánoce či při jiných speciálních příležitostech, tudíž prodeje nestojí a nepadají s prvními týdny či měsíci, tak jak to často bývá u tradičních her.
Je tak klidně možné, že počáteční nízké prodeje Labo firmu neodradí a každý půlrok či rok dostaneme nový originální Kit rozšiřující koncept kartonových hraček a na ně napojených videoher zase o kus dál.