zavřít

Kojima představil Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Windows PlayStation 3 Xbox 360

- Oznámení autor: Petr Poláček Komentáře: 0

Během tiskovky k 25. výročí série Metal Gear v Tokiu představila Konami, jmenovitě Hideo Kojima, nový open world titul v hlavní sérii pod názvem Metal Gear Solid: Ground Zeroes (dříve Project Ogre), běžící na zbrusu novém Fox enginu, z něhož už jsme pár ukázek viděli. Pro mě poněkud překvapivě je hra určena pro současné konzolové platformy, tedy PS3 a X360, i když demo samotné běželo na PC a Fox engine je prý plně škálovatelný na platformy budoucí.

Demo, prezentující zejména efekty počasí a zpracování oblečení, zachytilo Snakea v neznámé době a v neznámém konfliktu, jak se plížením vyhýbá reflektorům, střihne si jedno stealth zabití a během jízdy v džípu si zavolá helikoptéru, aby ho vyzvedla. Hlavním konceptem Ground Zeroes je tentokrát „hra bez game over“, čili hra, co nikdy nekončí. Co to má, probůh, znamenat?

Kojima tím myslel, že v situaci, kdy je třeba Snake objeven a hra by tím pádem normálně skončila, bude v Ground Zeroes pokračovat dále útěkem a snahou se opět zneviditelnit – což je pro MGS sérii koncept popravě dost nový. Někde okolo se můžete podívat na obrázek ze hry, prezentující novou podobu Snakea, která se blíží vzhledu Sama Fishera z prvních Splinter Cell her. No, brzy se jistě objeví oficiální záznam dema i s informacemi - zatímco můžete přečíst, co dalšího bylo na tiskovce oznámeno.

V prvé řadě vystoupil na pódium producent Avi Arad, aby oznámil, že MGS série je připravena začít s dobýváním Hollywoodu. Arad je, jako producent X-Menů a Spider-Manů, docela známá osoba, jejíž jméno už určitě slyšeli i příznivci celé řady her. Pamatuju se, jak na tiskovce Capcomu během jedné z minulých E3 dlouze a rozšafně hovořil o chystaném zfilmování série Lost Planet, ze kterého nakonec sešlo – bohudík. Arad byl rovněž napojen na plánované, ale nyní už víceméně odpískané, filmové zpracování sérií Uncharted či Mass Effect.

Arad nicméně svůj záměr, protlačit MGS film v Hollywoodu, podpořil myšlenkou, že dlouhá léta bojoval za zfilmováním komiksů, až se mu to podařilo a hry jsou podle něj komiksy dneška. No, uvidíme, co z toho bude. Aby Kojima, známý fanatik do filmů, nakonec nebyl z MGS filmu, pokud někdy vznikne, zklamaný… Jednou, před čtyřmi lety, už měl tehdy plánovaný MGS film také producenta v osobě Michaela De Lucy, a jak to dopadlo...tedy nedopadlo.

Během tiskovky byl rovněž oznámen titul Metal Gear Solid: Special Ops, který poběží na Unity enginu, je určen pro mobilní platformu Gree v Japonsku a jde o titul sociálního charakteru pro chytré telefouny a tablety. První ukázky ze Special Ops vylezou během Tokyo Game Show v září.

Tagy: stealth sandbox engine

Zdroje: Kotaku,Famitsu

Novinky na Alza.cz

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.