Temná zákoutí Thief: Deadly Shadows
zdroj: tisková zpráva

Temná zákoutí Thief: Deadly Shadows

3. 5. 2004 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Třetí díl slavné "zlodějské" série - Thief: Deadly Shadows, by se měl ve verzích pro PC a Xbox objevit v obchodech už 26.

května. Magazínu IGN to potvrdila společnost Eidos, která se hru chystá vydávat. I když tento projekt vzniká v dílnách jiných vývojářů než předchozí dva díly, bude prý původnímu odkazu věrný a hráči by tedy měli mít pocit, že si pořídili další a zároveň i tu nejlepší hru celé série. Atmosféra i základ - stealth akce - zůstávají zachovány.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Hlavním hrdinou Thief: Deadly Shadows je muž jménem Garrett. Je to zkušený zloděj vybavený všemi potřebnými schopnostmi i nástroji. Jeho práce je založena na přísném utajení, takže u něj nenajdete žádnou zbraň, která by vyvolávala hluk. Kromě toho, vaše oběti vám často ani neuvidí do tváře, je to sice nefér, ale vaší běžnou praxí bude nepřítele skolit nenápadně zezadu, uspat plynem, omráčit či oslepit silným zábleskem, apod. Pohybovat se budete hlavně v noci. V případě potřeby budete moci uhasit louč, případně se naučíte manipulovat se zdroji světla tak, abyste si pro sebe vytvořili nové stíny a tím i místa k úkrytu.

Hra bude nabízet možnost přepínání se mezi first-person a third-person pohledem. Velkou roli v ní sehraje nejen to, co je vidět, ale také to, co je slyšet. I když hra neobsahuje žádnou interaktivní konverzaci, je v ní mnohem více mluvení než například v Deus Ex. Ze svého úkrytu např. budete moci odposlouchávat strážné a dozvědět se tak informace užitečné pro váš další postup, obyvatele města, abyste zjistili, kde ukrývají své poklady atd. Některé původní prvky se Ion Storm přeci jen ale rozhodli změnit. Když jste byli v předchozích hrách odhaleni, jedinou možností bylo utíkat tak rychle a tak dlouho, dokud se pronásledovatelé neunavili a nepřestali vás hledat. V Thief 3 budete mít lepší prostředky k rychlému a nepozorovanému úniku. Také volnost pohybu ve městě bude větší. Více se dočtete v našem brzkém rozhovoru s tvůrci.
zdroj: GameProIGN

korgull

Nejnovější články