Taktická akce v Ghost Recon 3
zdroj: tisková zpráva

Taktická akce v Ghost Recon 3

25. 6. 2005 10:10 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Mnohoslibná taktická akce Ghost Recon 3, jejíž PC podobu připravuje v kooperaci s UbiSoftem švédské vývojářské studio GRIN (mající na triku Bandits: Phoenix Rising), se zase trochu více odhaluje.

Ještě než se rozeběhneme vstříc novým informacím bylo by dobré předznamenat, že GRIN mají zajímavou zkušenost s armádou, neboť začínali jako vývojáři softwaru pro vojenské účely. Nicméně pro úplnost je tady třeba připomenout, že se dále chystají i verze pro PS2, Xbox, GameCube a hlavně Xbox 360, u níž se očekávají hotové multiplayerové orgie.
Pro nezbytné zopakování tu jsou k nahlédnutí věci již jednou vyřčené, pročež pokročme k dalším aspektům hry, v níž se údajně propracovanějších strategicko-taktických prvků nadějeme právě u PC a konzole Xbox 360. Sem patří vylepšená týmová komunikace, kde hrají svou roli i signály vydávané rukou. Futuristické vybavení a doplňky, jako je třeba dálkově naváděný model, který vám zmapuje neznámý terén. Silný stealth aspekt a ovládání čtyřčlenného týmu vojáků. Samozřejmostí má být vysoká míra realismu, která se bude zajímavě snoubit s dříve zmíněnými next-gen dispozicemi vaší jednotky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Mluví se o 12 singleplayerových misích, každá přitom v průměru má sestávat ze 6 sub misí. Délka pro dohrání tohoto dobrodružství bude činit nějakých 20 hodin. A k tomu tu ještě bude řada multiplayerových úrovní a herních módů. V rámci singleplayerové kampaně se mluví o oblíbeném co-op režimu a to jak pro dva hráče ve split-screenu, tak 3-4 hráče skrze online. V souvislosti s online dále padlo info o bonusovém materiálu, kam má patřit kupř. alternativa stahování dalších map.

Všechny verze budou disponovat shodným příběhovým pozadím a koncepcí, v případě grafického zpracování se tradičně dočkáme jakési lineární křivky, na jejímž vrcholu bude Xbox 360 a vespod s největší pravděpodobností PS2. PC a Xbox 360 poběží na dvou různých enginech, u PS2 a Xboxu se bude jednat o shodný engine z důvodu údajné podobnosti obou herních platforem. Takže v závěru už jen připomeňme, že se koncem roku tohle dílo objeví na trhu.
zdroj: Blue’s News, GhostRecon.net, homepage

martin

Nejnovější články