Taktická akce kill.switch od Namco
zdroj: tisková zpráva

Taktická akce kill.switch od Namco

19. 9. 2003 19:19 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Jak jste se mohli dočíst už včera, japonská vývojářská společnost Namco, připravuje ve spolupráci s Hip Interactive mj.

i nový projekt s názvem kill.switch, který se objeví nejen ve verzi pro Xbox, ale také pro PC a PS2. Jde o third-person taktickou střílečku zasazenou do blízké budoucnosti a inspirovanou takovými tituly jako Metal Gear Solid nebo Halo. Hra má obsahovat skutečné zbraně, jako M4, AK-47 a M249 SAW. Také model poškození se dá prý považovat za relativně realistický. Např. střela do hlavy odrovná téměř každého nepřítele, přičemž střela do nohy ho pouze zraní a donutí odkulhat do úkrytu. V této hře budete moci využít také střelbu "naslepo", tedy to, co se často objevuje v řadě akčních filmů a ve skutečnosti to nemá valný efekt - hrdina střílí z úkrytu, aniž by se díval kam a nač, protože se bojí, aby neutržil ránu mezi oči. Použít to lze na odrazení nepřítele od nějaké další iniciativy. A tak to také v kill.switch má prý fungovat.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

I když by výše uvedené skutečnosti mohly vypadat, že se budete vžívat do role nějakého zbabělého vojáčka, není tomu tak. Naopak. Stanete se velmi obezřetným, vysoce trénovaným zabijákem. Zajímavým způsobem má být vyřešen i systém zdraví. Ten by měl hráče donutit se vyhnout neuváženému pohybu v příliš napjatém prostředí. Při každém poškození vám bude ubírána část z maximálního zdraví. Aktuální zdraví však půjde důsledkem poškození dolů mnohem rychleji. Naštěstí budou ve hře roztroušeny balíčky, které vám ono maximální zdraví mohou postupně uvést do původního stavu. Umělá inteligence nepřátel je prý rovněž velmi dobrá a zdá se vcelku realistická. Nepřátelé mohou využívat stejné techniky jako vy. Multiplayer hra mít nemá (alespoň tedy ne verze pro Xbox a PS2, které mají vyjít současně už v říjnu), zato zde najdete několik stupňů obtížnosti.
zdroj: GS

korgull

Nejnovější články