Tajemná Paříž v adventuře Post Mortem
zdroj: tisková zpráva

Tajemná Paříž v adventuře Post Mortem

17. 10. 2002 13:35 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Adventura s názvem Syberia sklidila poměrně velký úspěch u hráčského publika a tak jsou Microids nyní příznivě naladěni na tvorbu dalších adventurních projektů.

Jedním takovým, který se pomalu ale jistě blíží do finiše, je hra Post Mortem, v níž se hráč ujme role Guse Macphersona, amerického detektiva, jenž se vydává do Paříže 20. století vyšetřovat brutální vraždu. Člověk by si mohl myslet, že když obě tyto hry pocházejí ze stejného studia, budou si až příliš podobně. Je sice fakt, že na jejich krabičkách bude uvedeno stejné logo, nicméně Post Mortem vzniká pod vedením zcela jiného týmu, než Syberia. Co se týče technologie, tam nějaké shodné rysy bude možné nalézt. Např. oba tituly mají pre-prenderované pozadí, v obou se taktéž objevují 3D postavy a Post Mortem nakonec vlastně i využívá stejného dialogového enginu jako Syberia, samozřejmě ale jeho vylepšenou verzi. Možná se vám to zdá hodně podobností, ale vězte, že v samotné hře vám to ani nepřijde. Už jen to, že Post Mortem narozdíl od Syberie využívá plného 360 stupňového rozhledu v prostředí. O příběhu, lokacích a atmosféře ani nemluvě.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Pravda, postava amerického detektiva vyšetřujícího cosi na úplně cizím území zní poněkud povědomě. Berme to ale tak, že prostě tvůrci mají zálibu v takových situacích (vzpomeňme např. také jejich dílo Road to India). Navíc pro takovou adventuru je to situace dokonalá. Sám v cizím městě... Obzvlášť, když zde nikoho neznáte a vyšetřujete vraždu, je to velice dobrodružné, protože se vám může zdát každý podezřelý. A jako Gus se setkáte s mnoha lidmi. Např. sestra oběti - Sophia Blake, trochu energická a událostmi velmi zaujatá děva; nebo policista jménem Beauvais, přátelský týpek pomáhající Gusovi, i když ne nezištně.

Paříž 20. století také nebyla zvolena tak úplně náhodně. Romantika ne zase tak vzdálené minulosti má rozhodně své kouzlo. Jaká by to byla zábava, kdyby hlavní hrdina všude nosil laptop a mobilní telefon a místo hledání a vyzpovídání určitých osob, se prostě jen připojil na internet či vymačkal číslo a informace by se mu sypaly do klína? Atmosféra hry je o to intensivnější, jak si tvůrci pohrávali se světly a zvuky. Většinu svého dobrodružství prožijete za nočního šera, anebo klasicky sychravého počasí. Mimochodem s hudbou ve hře použitou má co do činění tentýž člověk, který pracoval na Road to India. Post Mortem má být dokončena a vydána během několika málo týdnů. Pokud zvažujete pomoci Gusovi Macphersonovi při jeho vyšetřování pomoci, nechť naleznete inspiraci v naší galerii a také download sekci, kde na vás čeká úžasný trailer. Vše důležité můžete najít také na nově spuštěných oficiálních stránkách hry.
zdroj: GameSpy, homepage

korgull

Nejnovější články