Supreme Commander v akci
zdroj: tisková zpráva

Supreme Commander v akci

5. 4. 2006 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

A teď něco pro příznivce žánru real-time strategií.

O futuristické sci-fi hře Supreme Commander Chrise Taylora, tvůrce Total Annihilation, jsme tu naposledy psali přede dvěma měsíci, když jsme vás informovali o tom, že se jí bohužel dočkáte až v roce 2007. Dnes pro vás však máme něco příjemnějšího - nové ukázky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Nutno podotknout, že redaktoři IGN, kteří měli před pár týdny možnost navštívit kancelář Gas Powered Games a nechat si předvést hru v akci, navíc s komentářem samotného Chrise Taylora, byli z toho, co viděli, nadšeni, přestože Supreme Commander zatím nemohli sami ovládat. Celou obrazovku prý tvoří mapa, od nebo ke které se můžete vzdalovat/přibližovat podle potřeby, přičemž konkrétní jednotky přecházejí v ikony a naopak. Pro četné strategie typická "fog of war" zde nemá místo. Holt v budoucnosti jsou všichni trochu jinak vybavení, takže o geografii budete mít naprostý přehled, ovšem to neznamená, že za každou cenu spatříte včas nepřítele. Kromě toho, když nebudete mít dost schopné průzkumné jednotky, můžete se stejně dobře také minout cílem. Jinak dostat se se svými vojsky, kam je potřeba, prý může být na dlouho. Budete si nicméně moci vytvářet útočné vektory, takže budete mít přehled o tom, jak dlouho cesta zabere a v jaké formaci tam skupina dorazí.

Pokud jde o souboje - zde připomínám, že se nám ve hře poperou tři frakce (Aeon, Cybran a UEF), každá naprosto odlišná od ostatních dvou - ty jsou velmi silně zatíženy fyzikou. Dokonce každá jednotlivá střela má svůj 3D model svištící vstříc své oběti. Celkově jde prý o velmi působivou záležitost. Jednotek bude hra zahrnovat množství různých typů. Nepřátelské mohou být mimochodem zajaty a převedeny na vaši stranu. Stejně tak půjde zajmout také továrny, které je vyrábějí, i když to už bude složitější.
zdroj: IGN

korgull

Nejnovější články