Supreme Commander Chrise Taylora
zdroj: tisková zpráva

Supreme Commander Chrise Taylora

6. 10. 2005 16:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Příznivci Total Annihilation jistě bedlivě sledují vývoj nového sci-fi projektu autora této úspěšné hry, Chrise Taylora - Supreme Commander, který jsme vám už měli tu čest podrobně přiblížit prostřednictvím prázdninového mega-preview.

Tuto novou a velmi slibnou real-time strategii, jejíž kampaň je postavena na silném příběhu, má vydávat společnost THQ, ale to až koncem příštího roku. Zatím vám tedy budou muset postačit sem tam nějaké ty dávky nových screenshotů a kusých informací. Pár obrázků vám můžeme nabídnout právě teď.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Supreme Commander se jeví velmi slibně. Už v onom preview jste se mohli dočíst o velké rozmanitosti jednotek a o tom, že mezi nimi budou opravdu obrovské velikostní rozdíly. Aby se tato pestrost uplatnila ve hře co nejlépe, můžete pochopitelně očekávat obrovské herní mapy. Když se totiž bude akce odehrávat na velké ploše, tak budete nuceni pořádně využít schopností a vlastností všech jednotek, protože táhnout se skupinou tanků na nepřátelskou základnu přes celý kontinent se vám sotva vyplatí. Mnohem efektivnější bude ty tanky naložit do nějaké rychlejší transportní jednotky a prostě si je tam dovézt, apod.

A zatímco vy budete operovat někde v terénu, vaše základna nebude vydána napospas. O vše, jako je oprava poškozených budov, aj., se tam postará zvláštní velitel základny. ten bude v podstatě samostatný, ale když mu určíte priority, zařídí se podle toho. Co se týče mikromanagementu, ten se tvůrci snaží co nejvíce zjednodušit. Určitá forma hospodaření se zdroji zde ale přeci jen bude. Jinak, vedle singleplayeru nemá chybět ani multiplayer, v jehož rámci se setkáte navíc i s kooperativním módem.
zdroj: WPIGN

korgull

Nejnovější články