Ten jim v tom jistě nebude bránit, naopak asi uvítá, že se mu obrovská finanční investice vrátí rychleji. Abyste si hru plynule užili na PC, mělo by v bedně skrývat alespoň 2 GHz procesor, 1 GB RAM a grafickou kartu GeForce 6800. Přívětivé HW nároky souvisí mimojiné s tím, že engine běží přes DirectX 9, protože hra přijde na trh v době, kdy ještě karty s podporou DX10 nebudou tolik rozšířeny mezi lidmi (nooo, únorové uvedení GeForce 8600 nejspíš zamíchá statistikami...). Nehledě na nevhodnost přepisování enginu podruhé za sebou (přechod z DX8 do DX9 prodělal začátkem roku 2005) a skutečnost, že aktuální vizuální podoba hry je více než dostačující - viz sada čerstvých screenshotů:



Od konce minulého týdne je také venku oficiální trailer (38 MB, MOV, high-res), který je z převážné většiny naplněn dobovými záběry z Černobylu před i po katastrofě jaderné elektrárny. Ty za sebou následují ve velmi rychlém sledu a jsou proskládány psychadelickými efekty, až z toho jde hlava kolem. Důležité je, že v závěru je upřesněn březen 2007 jako termín vydání, takže ho berme jako tutovku - po těch všech posměšných reakcích a přirovnávání k Duke Nukem Forever by si THQ těžko dovolili uvést nepodložený termín. Když se autorů zeptáte, co vedlo k tolika odkladům, svádí je na simulační systém života v herním světě, jehož pořádná realizace zabrala fůru času. Pokud by prý dělali obyčejnou lineární hru, jako je většina soudobých FPS, byli by už hotovi dávno.