Chystají ji ve slovenských Mayhem Studios, s jejichž před pár dny recenzovaným projektem Neverend bude mít nepříliš překvapivě hodně společných prvků. Předně žánrové zařazení mezi RPG s příměsí adventury, včetně mnoha sbíratelných předmětů nebo větvících se dialogů posunujících dál příběh. Pak tím myslíme souboje přes tzv. ATBS (Active Time Battle System) na způsob Final Fantasy, runový systém s vymýšlením vlastních kouzel nebo vývoj postavy probíhající zdokonalováním schopností. Technologickým základem se opět stane engine vlastní výroby, který je v uplynulých pěti letech postupně vylepšován a který podporuje moderní vychytávky (viz homepage). Vše ukazují screenshoty, záměrně temné pro navození hororové atmosféry podobně jako v Dead Reefs.



Vtělíte se do kůže Bernarda, jehož přítel Ivan byl zavražděn v zákoutích městských doků, protože byl nejlepším lovcem upírů a spousta z nich ho nemohla vystát. Při svém pátrání zavítáte také k majáku, do opuštěné továrny nebo na palubu obchodní lodi. Všude si to rozdáte s upíry, proti nimž zužitkujete různé speciální údery i jejich skládání do komb. Avšak s krví zacákaným monitorem nepočítejte vzhledem k cílení na věkovou přístupnost od 12 let. Termínem Vampire Story bude buď konec tohoto roku nebo začátek příštího, v závislosti na nalezení vydavatele, kterým by se teoreticky klidně mohl stát DreamCatcher, tak jako v případě severoamerické distribuce Neverendu (u nás ho chce Hypermax vypustit v září s CZ titulky).