To mohlo být způsobeno buď tím, že sami tvůrci ještě nemají v ranné fázi vývoje úplně jasno, co se jim do hry povede zakomponovat, nebo zkrátka nechtěli předčasně prozradit své plány konkurenci, která by toho mohla snadno zneužít.
Dnes však na internet prosákly první scany, které pochází z časopisu PlayStation Monthly Magazine a odhalují dvě lokace přímo ze hry. Spekulace nad jednotlivými detaily na obrázcích přenecháme raději hardcore fanouškům Splinter Cell, ale důležité jsou dvě novinky. Ve Pandora Tomorrow se totiž setkáme se světlem vycházejícím z různých zařízení nebo přístrojů každodenní potřeby (např. televize), které jednak zlepší už tak výbornou atmosféru a budou prý hrát nějakou roli i v hratelnosti. Zdokonalen by měl být i tzv. "závěsový efekt", který jste si v prvním dílu mohli vychutnat třeba v márnici, kde části zavěšené látky/textilu zůstávaly (při průchodu kolem) položeny na postavě hlavního hrdiny, stejně jako tomu je ve skutečnosti.



nové obrázkykompletní galerie
Aby také bylo jasno: Pandora Tomorrow NENÍ Splinter Cell 2 ani žádný datadisk, spíš něco mezi tím, co nebude ke spuštění vyžadovat původní hru. Na plnohodnotném (zatím neohlášeném) druhém dílu ságy pracuje studio UbiSoftu v Montrealu, které má na svědomí jedničku, zatímco Pandora Tomorrow vzniká v dílnách jejich kolegů ve francouzské pobočce. Ta se postarala mimojiné o konverzi Splinter Cell pro PlayStation 2, která se podle aktuálního žebříčku stala nejprodávanější hrou pro tuto konzoli za měsíc duben, což je další velký úspěch. Termín vydání SC: Pandora Tomorrow (dříve pracovní název Shadow Strike) byl předběžně stanoven na jaro 2004 a současně by se měli dočkat jak hráči na PC, tak na konzolích (majitelé Xboxu navíc s podporou multiplayeru a možností stahování přídavků přes systém Xbox Live).