Jeho RollerCoaster Tycoon uchvátil mnoho malých i velkých fanoušků budovatelských strategií, a tak je celkem pochopitelné, že i nové pokračování tohoto titulu budí takovou pozornost.
Oproti jiným vývojovým týmům pracujících na těch skvělých hrách, které Vás pak přišpendlí na hodně dlouho k obrazovkám počítače, se tým Chrise Sawyera liší v jedné podstatné věci. Je totiž jednočlenný. Sám Chris je samozřejmě pyšný na své úspěchy, má prý krasný dům, auto, ale také spoustu práce a pocit, že den má příliš málo hodin na to, aby člověk stihl vše. V dnešní době má ve svém názvu slovo "tycoon" kde co. A všichni, kdo se ve světě her pohybujeme určitě známe pojem "tycoonovka". Škoda jen, že ne každá hra s tímto slůvkem v titulu je prostě tak dobrá. Samozřejmě ale známe i spoustu takových Tycoonů, které této odnoži her dělají velmi dobré jméno.



nové obrázkykompletní galerie
Chris si při tvorbě RollerCoaster Tycoon II stanovil dva konkrétní cíle. Prvním je přidat do hry více detailů a trošku ji prohloubit. Tzn. vytvořit mapy o větších rozměrech, pohrát si s detaily samotných atrakcí, jež bude možné vystavět do větších výšek a přidat editor map. Druhý cíl se týká jednoduššího budování celých drah i parků, v čemž by Vám měly pomoci vychytávky jako automatické odstraňování stromů, tzv. "ghost" značky konstrukce objektů (průhledný náhled objektu), ad. Někteří z Vás jsou možná zklamáni, že hra nedozná nějakých zásadnějších změn např. ohledně designu, i když jiní jsou třeba i rádi, protože RTC prostě zbožňují takový, jaký je. Ono se ale není co divit, že se Chris nepustil do větších upgradů a jak sám dodává, zabralo by mu několik let, než by něco takového dokončil. Navíc těžko zaručit úspěch a zachování přízně fanoušků, kteří jsou již zvyklí na konkrétní rysy hry. proto se Chrisovi zdálo lepší, věnovat celou pozornost na rozšíření a vylepšení nejdůležitějších aspektů svého díla.
V současné době je hra již téměř úplně hotova (98%), takže nyní vstupuje do testovací a vylaďovací fáze a její vydání se plánuje na říjen 2002.