RollerCoaster Tycoon 2 vyjde v říjnu
zdroj: tisková zpráva

RollerCoaster Tycoon 2 vyjde v říjnu

29. 6. 2002 18:19 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Před pár dny se na HomeLANu objevil rozhovor s Chrisem Sawyerem, tvůrcem jedné z nejprodávanějších her vůbec.

Jeho RollerCoaster Tycoon uchvátil mnoho malých i velkých fanoušků budovatelských strategií, a tak je celkem pochopitelné, že i nové pokračování tohoto titulu budí takovou pozornost.

Oproti jiným vývojovým týmům pracujících na těch skvělých hrách, které Vás pak přišpendlí na hodně dlouho k obrazovkám počítače, se tým Chrise Sawyera liší v jedné podstatné věci. Je totiž jednočlenný. Sám Chris je samozřejmě pyšný na své úspěchy, má prý krasný dům, auto, ale také spoustu práce a pocit, že den má příliš málo hodin na to, aby člověk stihl vše. V dnešní době má ve svém názvu slovo "tycoon" kde co. A všichni, kdo se ve světě her pohybujeme určitě známe pojem "tycoonovka". Škoda jen, že ne každá hra s tímto slůvkem v titulu je prostě tak dobrá. Samozřejmě ale známe i spoustu takových Tycoonů, které této odnoži her dělají velmi dobré jméno.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Chris si při tvorbě RollerCoaster Tycoon II stanovil dva konkrétní cíle. Prvním je přidat do hry více detailů a trošku ji prohloubit. Tzn. vytvořit mapy o větších rozměrech, pohrát si s detaily samotných atrakcí, jež bude možné vystavět do větších výšek a přidat editor map. Druhý cíl se týká jednoduššího budování celých drah i parků, v čemž by Vám měly pomoci vychytávky jako automatické odstraňování stromů, tzv. "ghost" značky konstrukce objektů (průhledný náhled objektu), ad. Někteří z Vás jsou možná zklamáni, že hra nedozná nějakých zásadnějších změn např. ohledně designu, i když jiní jsou třeba i rádi, protože RTC prostě zbožňují takový, jaký je. Ono se ale není co divit, že se Chris nepustil do větších upgradů a jak sám dodává, zabralo by mu několik let, než by něco takového dokončil. Navíc těžko zaručit úspěch a zachování přízně fanoušků, kteří jsou již zvyklí na konkrétní rysy hry. proto se Chrisovi zdálo lepší, věnovat celou pozornost na rozšíření a vylepšení nejdůležitějších aspektů svého díla.

V současné době je hra již téměř úplně hotova (98%), takže nyní vstupuje do testovací a vylaďovací fáze a její vydání se plánuje na říjen 2002.
zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články