Právě její název - Red Mercury - je i podtitulem celé hry, která poběží na Unreal engine. Během hraní se podíváte do Ruska, na Střední východ i do zemí východní Evropy. Arzenál zbraní má obsahovat široké spektrum moderních kousků, používaných speciálními jednotkami. Samotná hra by neměla být zběsilou akcí, vývojáři sází na příběh, ve kterém se hráč má cítit jako hrdina nějakého filmu. Náplně misí by měly být značně různorodé - zachraňování rukojmích, infiltrace objektů, ochrana VIP, špionáž. Mezi nepřáteli se objeví "kolegové" z jednotek z jiných zemí a především teroristé. Každý z nich bude navíc mluvit svým rodným jazykem.



nové obrázkykompletní galerie
Podle Marka Longa ze Zombie Studios je jejich vzorem pro umělou inteligenci sci-fi akce Halo, která v této oblasti nasadila laťku skutečně vysoko. Součástí hry bude i multiplayer, ve verzi pro Xbox si hráči zkusí všechny mody z Unreal Championship. O rostoucí popularitě podobných takticky laděných vojenských FPS svědčí též pozadí vzniku tohoto projektu. Marka Longa totiž na loňské GDC oslovili zástupci Atari (Infogrames) a navrhli mu, aby jeho studio spolu s nimi něco podobného vytvořilo. Nápad na hru tak vzešel přímo od vydavatele a není žádným tajemstvím, že Shadow Ops má v mnohém připomínat populární Medal of Honor. Zombie Studios už za sebou nechali řadu titulů, například Delta Force: Task Force Dagger, Rainbow Six: Covert Ops Essentials, sérii Spec Ops nebo Atlantis. Na Shadow Ops: Red Mercury se pracuje zhruba rok, vydání je naplánováno na příští léto.