Konec všech těch předběžných nebo cílových renderů a artworků. Codemasters sebrali odvahu a na svém stánku na Games Convention poprvé předvedli vybraným novinářům skutečnou vizáž vojenské simulace Operation Flashpoint 2. Krajinu ostrova, vegetaci, vesničky, nízké černé mraky, důsledky zapálení vehiklů či animaci při dobíjení zbraně pro vás reportér TISCALI Warlock zdokumentoval, abyste mu věřili, že grafika vypadá opravdu nadějně (vlastní video bohužel nebylo dovoleno pořídit). Osobně mi zpracování celého prostředí a jeho rozlehlost z nějakého důvodu připomíná staršího Soldnera.



Dojmy z hraní a poznatky z debat s vývojáři sepisujeme - zatím se můžete podívat na video-interview, které producent poskytl serveru GameSpot, v němž hra běží na obrazovce na pozadí. Kdo se bude dívat pozorně, může si všimnout pár mušek, např. že některé objekty v dálce působí pouze jako kulisy (asi ještě není doděláno nasvícení), příliš rychle mizících explozí od granátů nebo že přehnaně hustý a rozsáhlý kouř vychází přímo od země de facto z ničeho. Pozitivně naopak zaujmou postavy brodící se po kolena zarostlou loukou, v níž se dá schovávat, třesoucí se kamera při běhání nebo hmotně působící modely armádních vozidel.
zdroj: Archiv
Operation Flashpoint 2 GS video-interview
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising vyjde v roce 2009 souběžně pro PC, PS3 a X360 - více v preview a předešlém zpravodajství.