O evolučním multiplayeru v TimeShift
zdroj: tisková zpráva

O evolučním multiplayeru v TimeShift

3. 6. 2007 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Jak udělat multiplayer s bullet-timem? Způsobů může být několik, ale nikdo zatím na žádný opravdu geniální nepřišel.

Ani Saber Interactive, autoři FPS TimeShift, z níž vám přinášíme dva nové screenshoty, a tak na to půjdou trochu jinou cestou. „Řekněme, že šestnáct hráčů paří deathmatch a jeden z nich zastaví čas. Všichni jste v háji, na, řekněme šest sekund. A to není fajn.“ řekl Kyle Peschel, ředitel studia, na Sony's Gamers Day. Ale co kdyby to zpomalení času mělo dopad jen na určitou oblast? A hle, zrodily se time grenades neboli časové granáty. „Jméno se ale určitě ještě změní jak přijde někdo z marketingového a vymyslí něco mnohem více cool. To mi dělají vždycky“ vtipkoval Kyle.

Granáty budou fungovat následovně. Váš speciální oblek jim dodá šťávu a když je hodíte, vytvoří na zemi po výbuchu co do průměru asi čtyřmetrovou oblast se zpomalovacím efektem, postihující všechny, kdo se v ní nachází. Existovat bude jen pár sekund (čtyři, pět, šest... záleží na balancování), všechno v ní bude polapeno a nikdo z venku do ní již nemůže vstoupit. „Takže když na mě vystřelíte raketu, já mezi nás mrsknu granát a ona se tam zasekne, sedící a čekající, než bublina splaskne.“ vysvětluje Kyle.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
srovnávací obrázky s postupnou proměnou grafiky

Bude to podle všeho hodně taktický prvek, který ale najde upotřebení hlavně v otázce sebeobrany. Budete si totiž moci vybrat, zda použít granát, který čas zpomalí, zastaví anebo vrátí a opravdu vtipně působí situace, kde Kyle vysvětloval, jak před vás někdo může hodit granát čas přetáčející zpátky, vy do vzniklé exploze vystřelíte a kulky se promptně vrátí vaším směrem! Stejně tak jsem se pobavil kterak vysvětloval, jak s pomocí granátu můžete zastihnout někoho unášející vlajku - ten by totiž jinak uprchl neboť s brokovnicí na dálku toho moc nenastřílíte. Na prchajícího hodíte granát čas zastavující, doběhnete za ním, do bubliny několikrát vystřelíte a až bublina vybublí, oponent schytá hned několik přesně mířených opožděných ran a vlajka bude vaše.

To ale není jediná zajímavá multiplayerová vychytávka. Autoři chtějí dát hráčům při zakládání maximální volnost a tak si nebudete určovat už jen počet bojujících, mapu či barvu, ale i počáteční zbraň, zdraví anebo gravitaci (dobře, třeba v UT to už bylo, ale což). Pokud jde o módy, těch má být celá řada, ale známé jsou zatím pouze, jak jsem již naznačoval výše, klasiky typu DM, TDM anebo CTF. Datum vydání stále zůstává na konec roku a pokud by vás TimeShift zajímal více, určitě si přečtěte parádní anglický článek Historie TimeShiftu. Kyle Peschel je nejen dobrý vývojář, ale i skvělý pisatel.
zdroj: Shacknews

moolker
Smarty.cz

Nejnovější články