Pokud by nedošlo k odkladu na březen 2007, nejspíš by se ale jednalo, jak to říct slušně, o rychlokvašku. Ne snad ani tak co do hratelnosti, ale z hlediska zpracování. Prostě se zdá, že vývojáři neměli dost času, aby se hře pořádně věnovali, aby vypilovali veškeré její grafické detaily a aby dotáhli vše k dokonalosti. Reálným podkladem k tomuto tvrzení je oficiálně potvrzený fakt, že japonská verze nebude ani na jaře podporovat online hraní (ta EU/USA už prý ano). A především ukázky z hraní, které s každým dalším dnem vypadají lépe a lépe. S trochou nadsázky by se mohlo říct, že už se pomalu začíná blížit kvalitou tomu filmovému traileru, který byl promítán na E3 v roce 2005. Ostatně podívejte se na různé nahrávky MotorStorm aktuálního hratelného PS3 dema sami na GameTrailers, YouTube, Playsyde nebo IGN.



Samozřejmě, detaily nejsou tak "měkké" jako na tehdejším renderovaném videu, občas se nedostávají odlesky, tu zase chybí stín nebo mraky a v některých záběrech auta visí podivně ve vzduchu nad nevytyčenou dráhou mezi skalami. Kouř a jiskry se zase objevují v podivných oblastech, tedy tam, kde by se objevovat neměly. Přetrvávají některé chyby, jako že do vás zezadu narazí hned po respawnu (po vypadnutí z trati do propasti či po havárii buginy/motorky chovající a rozpadající se podle fyzikálních zákonů). Někdy se zaseknete při dopadu ze skoku o malou nerovnost povrchu, která by se měla dát bez potíží přejet. Nebýt občas se zadrhávajícího framerate, jsou to naštěstí jenom minoritní nedodělky a už v tuto chvíli lze konstatovat, že pokud bude alespoň 50 procent budoucích PS3 titulů působit stejně dobře, jako v tuto chvíli MotorStorm, tak je vyhráno. Celkový dojem ze hry v pohybu je totiž výborný.