Pokud by nedošlo k odkladu na březen 2007, nejspíš by se ale jednalo, jak to říct slušně, o rychlokvašku. Ne snad ani tak co do hratelnosti, ale z hlediska zpracování. Prostě se zdá, že vývojáři neměli dost času, aby se hře pořádně věnovali, aby vypilovali veškeré její grafické detaily a aby dotáhli vše k dokonalosti. Reálným podkladem k tomuto tvrzení je oficiálně potvrzený fakt, že japonská verze nebude ani na jaře podporovat online hraní (ta EU/USA už prý ano). A především ukázky z hraní, které s každým dalším dnem vypadají lépe a lépe. S trochou nadsázky by se mohlo říct, že už se pomalu začíná blížit kvalitou tomu filmovému traileru, který byl promítán na E3 v roce 2005. Ostatně podívejte se na různé nahrávky MotorStorm aktuálního hratelného PS3 dema sami na GameTrailers, YouTube, Playsyde nebo IGN.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Samozřejmě, detaily nejsou tak "měkké" jako na tehdejším renderovaném videu, občas se nedostávají odlesky, tu zase chybí stín nebo mraky a v některých záběrech auta visí podivně ve vzduchu nad nevytyčenou dráhou mezi skalami. Kouř a jiskry se zase objevují v podivných oblastech, tedy tam, kde by se objevovat neměly. Přetrvávají některé chyby, jako že do vás zezadu narazí hned po respawnu (po vypadnutí z trati do propasti či po havárii buginy/motorky chovající a rozpadající se podle fyzikálních zákonů). Někdy se zaseknete při dopadu ze skoku o malou nerovnost povrchu, která by se měla dát bez potíží přejet. Nebýt občas se zadrhávajícího framerate, jsou to naštěstí jenom minoritní nedodělky a už v tuto chvíli lze konstatovat, že pokud bude alespoň 50 procent budoucích PS3 titulů působit stejně dobře, jako v tuto chvíli MotorStorm, tak je vyhráno. Celkový dojem ze hry v pohybu je totiž výborný.