Ten bude zpracovávat engine, pojmenovaný Terminal Damage, který by měl věrohodně vykreslovat všechno od poničení karosérie až po vysklívání oken nebo odtrhávání dveří. Každý ze zhruba 35ti modelů vozů má na sobě prý definovány tisíce bodů, v jejichž místě může být auto zdeformováno a všechny materiály ve hře disponují stejnými vlastnostmi (ohebnost, odolnost atd.) jako v reálu.



nové obrázkykompletní galerie
Nejenže veškeré poškození bude viditelné a odrazí se na ovládání vozu, ale navíc má být jeho autentičnost dokreslena i věrohodnými zvuky. Při vývoji Terminal Damage engine vycházeli tvůrci z pozorování a testování skutečných vozů a dušují se, že jejich systém kolizí, zpracovaných v real-time, není od reality příliš vzdálen. TOCA Race Driver 2 vychází pro PC a Xbox už letos na jaře, pokud vás zajímá, které druhy motorových sportů bude obsahovat nebo jakými vozidly se budete moci po tratích prohánět, podívejte se na některou z našich starších zpráv. Devět nových screenshotů si můžete prohlédnout v příslušné galerii.
zdroj: PR