Těšit se na něj mohou jak majitelé konzolí, tak i PCéčkáři. Spolu s hlavní hrdinkou jménem Rayne - napůl ženou a napůl vampýrkou - se narozdíl od minulého dílu (prodalo se ho více než půl milionu), který se odehrával v roce 1935, podíváte do současnosti. Celých těch 60 let naše hrdinka strávila hledáním a likvidací svých sourozenců, kteří se spolčili v kult uctívající jejich otce Kagana, jenž zemřel na sklonku války, aniž by se s ním Rayne mohla vypořádat sama. Ale nebojte se, i přes tu dlouhou dobu zůstane hlavní postava sličnou děvou, přeci jen je to napůl vampýrka...
Hra vás zavede na různá místa, která se ovšem budou tak trochu vymykat tradičnímu městskému prostředí. Budou to zpravidla unikátní a hrůzu budící zákoutí a prostory, kde se slézá jen ta nejhorší spodina. Nepřáteli vám budou všechna možná stvoření vampýrské hierarchie, tedy od bossů vampýrů, po jejich nejnižší nohsledy, ale také různí geneticky upravení lidé, apod. Jejich rozmanitost by měla být podstatně větší než v předchozí hře.



nové obrázkykompletní galerie
Co se týče bojových možností, Rayne bude mít podstatně větší rozmach. Bojový i zbraňový systém byly upraveny. Rayne bude ovládat více než 30 komb. Už se navíc nebudete muset honit za municí. Rayne dostane speciální sadu zbraní vybavených reservoáry krve, které slouží jako zásobníky munice a potencionální oběť se tak zároveň stane i potencionálním zdrojem nábojů. Když vám krev dojde a vy přesto budete střílet, tato munice bude na úkor zdraví vaší postavičky. Systém zbraní je úzce spjat také se systémem zkušeností. Když s nějakou zbraní dosáhnete dostatečného množství zkušenostních bodů, bude tato zbraň upgradována na lepší.
BloodRayne 2 je stavěna na modifikované verzi stejného enginu, jaký poháněl i předchozí hru. Terminal Reality tento svůj engine vylepšili ve smyslu počtu polygonů postav, i detailů a efektů (skla, šatů, aj.). Nicméně, kromě lepší, realističtější a celkově vyhlazenější grafiky a odlišné atmosféry levelů, hráči budou moci zaznamenat také rozdíl v destrukci objektů a prostředí nebo také tzv. efekt hadrové panenku, atd. Hra nebude obsahovat multiplayer. Jak už bylo zmíněno na začátku, odhadují tvůrci dokončení hry na podzim, konkrétně se cítí prý na říjen. Letos v létě by ve východní Evropě mělo také začít natáčení filmu BloodRayne, jehož uvedení do kin se však odhaduje až na pozdější měsíce příštího roku.