Krása moderních her předělaných do 8 a 16ti bitové grafiky
zdroj: tisková zpráva

Krása moderních her předělaných do 8 a 16ti bitové grafiky

3. 11. 2010 19:12 | Obrázky | autor: Petr Poláček |

Jedním z vývojářů, které tvůrce Minecraftu Markus Persson natáhl do svého nového vývojářského studia je Junkboy a zcela po právu. Pod nenápadným nickem se ukrývá talentovaný grafik, o čemž svědčí celá série tzv. „demaků“ známých her pro švédský magazín Level.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Zvětšit zdroj: tisková zpráva

 

Co je to remake, všichni víte. Předělání staré hry do nové grafiky. Demake je to samé, jen opačně – předělání moderní hry do staré grafiky, v případě Junkboyových výtvorů do podoby pixel artu s 8 a 16ti bitovým nádechem. A výsledky jsou neuvěřitelně lákavé. BioShock, Metal Gear 4, Resident Evil 5, Killzone 2, Batman Arkham Asylum a další hry vypadají v grafice osmi a šestnáctibitové doby nádherně. Vlastně si člověk přeje, aby to nebyly pouze návrhy, ale materiály z reálných projektů. Remaky starých kultovních her se objevují velmi často, proč by to nešlo i s demaky!

Junkboy „zdemakoval“ kdejaký titul, celou galerii naleznete v tomto fóru. A běžte se tam podívat, je to pastva pro oči. Ovšemže v tom není sám, během poslední doby se objevilo několik povedených demaků, Left 4 Dead v NESovské grafice je také jedním z nich:

Nejnovější články