Nebýt několika málo změn, rozdíl mezi PCčkovým Ultimate Carnage a dva roky starým FlatOutem 2 by opravdu spočíval především v grafice, respektive v novém enginu. Bugbear ho vyvíjí (předpokládejme) pro plnohodnotný třetí díl série a loňské představení Ultimage Carnage na Xboxu 360 asi bylo jeho první zatěžkávací zkouškou. Pro porovnání „jak šel čas“ jsme připravili několik srovnávacích obrázků. Na PC verzích FlatOutu 2 a Ultimate Carnage můžete posoudit, jak za dva roky pokročila grafika, i jsou-li tisíce polygonů navíc, použité k vymodelování (nejen) aut, výrazně znát. Za pozornost stojí i souboj PC versus X360 verze Ultimate Carnage:
vlevo FlatOut 2 PC, uprostřed Ultimate Carnage X360, vpravo Ultimate Carnage PC
Více o PC verzi Ultimate Carnage, která u nás dosud nevyšla (mělo se tak stát v půlce srpna), v naší mega-recenzi.