Informační boom o Gothic III
zdroj: tisková zpráva

Informační boom o Gothic III

4. 9. 2005 16:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Ano, přesně tak se dá nazvat situace, která momentálně panuje kolem třetího pokračování RPG Gothic.

Nemyslíme teď tím ani tak tunu videonahrávek, které z hraní pre-alpha verze na výstavě Games Convention pořídil skoro každý německý web, nýbrž velké preview z tamní edice magazínu GameStar, které do češtiny přeložil tvůrce fansite Gothicz.net. Zaznělo tam mnoho novinek, mj. o speciálních schopnostech hrdiny (jako perks ve Falloutu), předělaném inventáři, že práce na magii ještě nezačaly, že zbraně nemají omezení atributu ("od síly X"), preferenci menších dungeonů a měst s rozmanitým stavbami, plnění úkolů včetně bokovek (např. skolení určitého druhu divokých zvířat, která útočí ve skupině) a více variacích denního režimu obyvatel (přes den dřou, večer mohou jít na pivo do hospody, ke známým nebo se jen potulovat po tržišti). Třešničkou na dortu budiž sada čerstvých screenshotů ze stejného zdroje:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

    Na východě a západě moře, na severu a jihu pohoří - to je rámec světa, v němž bude náš hrdna slídit po dobrodružství. Země se skládá ze tří zón: Uprostřed je Myrtana, středověká říše, zelená a šťavnatá a vařící se konflikty. Nad ní leží Nordmar, ledový kraj, kde vládnou štiplavé mrazy a nebezpečné sněhové bestie. Na jihu se rozkládá žhavá poušť Varant, na jejímž kraji se tisknou malé osady a v jejímž středu blednou v mohutných ruinách kosti dobrodruhů. Pochybná spojení vládnou nad baldachýny obchodních stánků, v komorních klecích nabízejí překupníci s otroky své oběti k prodeji. Každá oblast má vlastní populaci tvorů, včetně nějakého hlavního, který stojí na špici potravního řetězce. V lesích loví smečky vlků, přes travní stepi táhnou stáda, která mají na hráče reagovat a při ohrožení zaútočit nebo panicky utéci. Potkáte také neškodná zvířata: Kdysi obávané krvavé mouchy se například stěží proškrábou zbrojí zkušeného hrdiny... [více na Gothicz.net]
Fanoušky série Gothic určitě zaujme i článek o tom, jak složité bylo vytvořit model skřeta do třetího dílu, jak na obrázku vypadá nová příšera Ogra nebo jaké dojmy zanechala v autorech zahraničního webu World of Gothic prezentace na GC, kde se předváděla narychlo spíchnutá a nijak neoptimalizovaná verze (proto prý to trhání i na Pentiu 4 3,4 GHz s 2 GB RAM, navzdory fintám jako zjednodušení zobrazení objektů v dálce). Co se týká termínu, Piranha Bytes doufají, že by mohli stihnout 1. kvartál příštího roku, ale vzhledem ke všemu vyřčenému tipujeme stejně jako kolegové z GameStaru spíš léto 2006 (počítat se však ještě musí s možnými zádrhely kvůli finančním potížím JoWoodu a s tradiční prodlevou mezi německou a anglickou verzí).
zdroj: fansite

jd

Nejnovější články