Infernal - po stopách Ryana Lennoxe
zdroj: tisková zpráva

Infernal - po stopách Ryana Lennoxe

29. 11. 2006 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Third-person akční hru Infernal jste mohli dříve vídat pod názvem Diabolique: Licence to Sin.

Vyvíjena je týmem z Metropolis Software a vyjít má v prvním čtvrtletí příštího roku pod hlavičkou společnosti Playlogic. Že se její tvorba blíží do finiše, dokládá i to, že tvůrci začínají poskytovat tisku hratelné ukázky. Jedno takové demo měli možnost vyzkoušet i redaktoři magazínu Firingsquad, a právě jejich dojmy vám nyní zprostředkujeme. K tomu najdete v naší galerii i pár nových screenshotů.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Demo sestávalo ze dvou levelů. Ten první se odehrával v klášteře, kde se hlavní hrdina - Ryan Lennox - střetl se zdejšími, speciálními silami obdařenými mnichy, kterým se zřejmě ani trochu nelíbila představa, že by odhalil jejich tajné rezervy mešního vína, a tak po něm šli. Jak už jste se mohli dočíst dříve, Ryan nebude mít primárně k dispozici tradiční zbraně. Alespoň zpočátku by si měl vystačit se svými vlastními nadpřirozenými silami. K jejich aktivaci přitom dochází pravým myšítkem. V ukázce např. Ryan namířil na nepřítele svou pravou ruku a vyslal na něj proud červené energie. Samozřejmě to něco stojí, a to nějakou tu manu. Tu lze naštěstí získat z padlých nepřátel, stejně jako z nich můžete vysát jejich životní sílu a doplnit si zdraví. Manu jinak můžete využít i k teleportaci.

Druhý level Lennoxe zavedl do několikaposchoďového skladiště. Tam už na něj prý čekali přeci jen trochu typičtější nepřátelé z řad ozbrojených stráží. Někteří z nich byli vybaveni plamenomety. Redaktora Firingsquad použití těchto zbraní evidentně naprosto nadchlo. Prohlásil, že efekt, který způsobilo, byl ohromující, dokonce prý rozhodně jeden z nejlepších, které měl za poslední dobu možnost ve hrách vidět. Infernal je podle něj po grafické stránce vůbec velmi působivá. Hra je postavena na fyzikálním enginu AGEIA's PhysX a Metropolis Software se jeho schopností snaží využít co nejvíce. Také AI se jeví v tuto chvíli slibně, ale úplnou jistotu, že je vše tak, jak má být, budeme mít stejně až se titul dostane na pulty.
zdroj: Firingsquad

korgull

Nejnovější články