Halo, halooo
zdroj: tisková zpráva

Halo, halooo

16. 7. 2003 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Vydání PC verze střílečky Halo se blíží a ti, kteří ji měli možnost vidět v průběhu vývoje, o ní mluví jen v dobrém.

Tento týden se se svými dojmy kupříkladu pochlubili redaktoři PC.IGN. Halo pro PC je již téměř hotovo a už prý zbývá pouze vše doladit - vyjít by měla v září. Pokud jste měli možnost hrát původní xboxovou verzi, možná nyní máte starost o to, jak si vývojáři poradí s rozdíly v ovládání. Přeci jen Halo pro Xbox mělo na konzolovou střílečku velice dobrý interface a tak je nasnadě se ptát, jak si tvůrci poradí s tím, aby hra na PC byla vzhledem k faktu, že ovládání pomocí myšky je přesnější a rychlejší, stejně obtížná. Skutečně to prý zvládli. Konzolová verze byla totiž vybavena automatickým zaměřováním, které vyrovnávalo nepřesnost padu, což u PC verze ovládané myší není nutné, proto byla tato funkce vypnuta a obtížnost obou verzí se tak vyrovnala.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Překvapeni byste měli být i kvalitou zobrazení. Možnosti televize jsou v tomto ohledu pořád ještě jaksi omezené a tak vás jistě potěší, že Halo na vašem PC pojede v takovém rozlišení, jaké jen vaše karta a monitor zvládnou. Budou k dispozici i různá grafická nastavení, abyste si hru přizpůsobili svému vybavení. Pokud jde ještě o ta rozlišení, hra prý velmi dobře běží dnes již běžném 1024x768, ale slušné je to údajně i na 1600x1200. Jak už jsme několikrát v dřívějších zprávách nebo i preview zmiňovali, tvůrci mají rovněž zájem na tom, aby si hru zahráli i lidé se slabším vybavením, jako je např. GeForce2. Je však jasné, že opravdových vizuálních žní se dočkají jen majitelé těch lepších karet. Zejména na různé efekty (i na pixel-shadery, které mají hlavní zásluhu na tom, jak skvěle Halo vypadá) můžete s GF2 zapomenout.

Sám Randy Pitchford z Gearboxu hovořil v tom smyslu, že nejnižší požadavky na procesor by se mohly pohybovat někde okolo Pentia III 733-933MHz. Nároky na paměť budou uzpůsobeny tak, aby hra běžela rychle jak na strojích "nabušených" pamětí, tak i těch, které jí příliš neoplývají. Co do zvuků bude Halo pro PC stejné jako Halo pro Xbox. Očekávat můžete i podporu 5.1 zvuku.

O oblíbenosti původní xboxové verze Halo, která má navíc podtitul Combat Evolved, svědčí mj. i čísla, která včera zveřejnil Microsoft. Podle informací, které poskytl tisku, se prodaly již více než tři miliony kopií hry po celém světě. Jak jistě víte, mimo opožděné PC verze titulu se rovněž chystá i nové pokračování - Halo 2, to však má pro Xbox vyjít až příští rok.
zdroj: PC.IGN, PR

korgull

Nejnovější články