Nové ukázky, které jsou nyní k vidění v naší galerii, pocházejí z verze pro Xbox 360. Pokud tuto hru, situovanou do Mexika a pojatou z pohledu vlastních očí kapitána Mitchella, sledujete, víte, že se v dílnách švédského studia GRIN chystá také verze pro PC (o jejích specifikách se dočtete podrobnosti zde) a před časem došlo k jejímu odložení na konec března. Máte-li zájem si ji zajistit okamžité, předobjednejte si ji na TISCALI Gameshopu.



Ghost Recon: Advanced Warfighter je vyvíjena na enginu zvaném Diesel. Jde o technologii vyvinutou přímo týmem GRIN, s integrovanou fyzikou a podporující veškeré moderní záležitosti. Na to, s kým máme tu čest, ukazuje mimoto i fakt, že tito tvůrci byli mezi prvními, kteří spolupracovali s NVIDIA na pixel a vertex shaderech pro uvedení GeForce 3. GRIN má jinak bohaté zkušenosti i s vývojem vojenských aplikací, původně totiž vytvářela software právě pro ozbrojené síly. Ghost Recon 3 vám má proto po všech stránkách poskytnout velice realistický zážitek. Využívá dvou fyzikálních enginů, jednoho, s jehož pomocí jsou vytvářeny věci jako exploze, destrukce a změny objektů v prostředí či fyzika mrtvých těl; a druhého, který to vše doplňuje nevídanými efekty. GRIN v této oblasti spolupracuje s firmou AGEIA na implementaci jejich NovodeX technologie.
Jak bylo zmíněno v úvodu, hra je pojata jako FPS. Má jít ovšem o specifický typ first-person perspektivy, který vám umožní vidět části vlastního těla a vybavení. Cílem tvůrců je, abyste se s hlavní postavou co nejvíce ztotožnili. Její tělo bude vaším a vy tak budete moci například jasně vidět, zda není při krytí některá jeho část příliš odhalena nepříteli.
zdroj: TTG