Několik prvních vytípaných ukázek ze scanů najdete také v naší galerii. V úvodu článku autoři zmiňují, že už i původní Ghost Recon byl prý na Xboxu daleko lepší než na jiných platformách a vyzdvihují u něj především možnost hrát přes Xbox Live, kterou bude pochopitelně podporovat též druhé pokračování.
Dějištěm Ghost Recon 2 se stane Dálný východ a celkově se má hra údajně mnohem více přiblížit arkádovějším titulům typu Conflict od SCi, což potvrzuje i prohlášení Red Stormu o tom, že GR2 bude hrou pro mnohem širší hráčskou základnu. Co si pod tím můžeme představit, je tedy zřejmé. Preview v Xbox magazínu popisuje Ghost Recon 2 jako third-person akci a vyzdvihuje změny v pohledu kamery, sám UbiSoft hru ale stále prezentuje coby taktickou FPS. Je ale klidně docela možné i to, že v GR2 půjde nakonec mezi oběma pohledy jednoduše přepínat jako třeba v Hidden & Dangerous.



nové obrázkykompletní galerie
Grafický engine GR2 byl kompletně přepracován a hra nyní využije i fyzikální engine Havok 2, jehož schopnosti jsme mohli obdivovat už ve videích z Half-Life 2. V praxi by se jeho začlenění mělo odrazit například v možnosti ničit různé objekty nebo v odpovídajícím chování vozidel. Dopravní prostředky (tanky, džípy, bombardéry) však přímo ovládat nepůjdou. Nově ale přibude možnost například sestřelit nepřátelskou helikoptéru nebo zavolat letecké posily.
O grafické stránce tvůrci z Red Stormu říkají, že na ní vylepšili prakticky všechno. Oproti původnímu Ghost Reconu jsou nyní modely postav, vozidel i zbraní složené z vyššího počtu polygonů, nechybí ani hladší textury nebo některé úplně nové efekty. Xboxová verze prý naplno využije možnosti konzole. Příslíbeny jsou též úpravy v interface, díky kterým by ovládání mělo být přehlednější a rychlejší. Nedílnou součástí hry se stane opět multiplayer, do něhož se v Xbox verzi bude moci zapojit až 16 hráčů. Pro PC bude zřejmě toto číslo vyšší, už původní hra podporovala na PC multiplayer do výše 36ti účastníků. Ghost Recon 2 se objeví na podzim 2004.