Ty jsou typickou ukázkou běžných marketingových triků, jak oklamat širokou veřejnost ohledně vizuální stránky hry. Zatímco na některých oficiálních obrázcích (v galerii nahoře, zejména čísla 1-3), je grafika přikrášlena oku líbivými efekty ve Photoshopu, na ostatních screenech (ty spodní s logem 1UP) spatříte, jak vše vypadá ve skutečnosti. Pochází z verze hry pro PlayStation 2 a někteří jedinci ve fóru na nich asi nenechají niť suchou. Důvody k tomu existují, například zubaté okraje (chybějící antialiasing) a textury v extrémně nízkém rozlišení, jež potahují zem nebo budovy, rozhodně nejsou nejlepší vizitkou - kdo by v roce 2006 řekl, že mrakodrap v srdci New York City bude připomínat nevzhlednou krychli s minimem detailů?



Na druhou stranu je třeba přiznat, že takové stromy působí znatelně lépe než v Driv3rovi. Jinak obrázky zachycují střelbu z okénka vozu za jízdy, srážku na pětiproudé dálnici, pochromanou karoserii policejního automobilu, kolonu žlutých taxíků, návštěvu interiérů nebo demoliční závody na okruhu za městem. Protože nemá smysl opakovat již jednou vyřčené, odkáži vás na nedávné články sem a sem, z nichž se o Driver: Parallel Lines dozvíte všechny dosud známé informace.