No, a jak to už u takovýchto slibů bývá, "nemožné" se stalo skutečností a slibně vyhlížející hororovou hru neuvidíte dříve než koncem roku. Proč? Slovy lídra týmu, Romana Navrátila: "Hlavním důvodem bylo to, že většina členů týmu už nemá kvůli studiím a hlavně práci tolik času na vývoj jako ze začátku, proto to odložení." Teď nezbývá než doufat, že chlapci neplánují v dohledné době hromadně svatby, případně rozšiřování rodin, protože to bychom se Until Im Gone nemuseli dočkat vůbec.
Každopádně, aby žal nad oddálením oné "2.5D 3rd person point-and-click adventury s hororovými prvky a psychologickým podtextem, odehrávající se v zasněžené, ospalé horské vesničce Pitfall Mountains v období vánočních svátků, do níž je hlavní hrdina Nathan „nucen“ přijet" nebyl tak velký, byly uvolněny nějaké nové ukázky a podrobnější informace, které jsou k dispozici na taktéž nových oficiálních stránkách tvůrců.
Ale shrňme to. Until Im Gone by vám měla nabídnout strhující depresivní atmosféru, originální a působivý děj, kvalitní grafické zpracování předrenderovaných scén, real-time 3D postavy, původní hudbu citlivě dotvářející atmosféru, částečnou nelinearitu, něco přes 60 scén v různých prostředích a v neposlední řadě také pro adventuru nezbytné hádanky a rébusy.