Deep Black s podporou PhysX
zdroj: tisková zpráva

Deep Black s podporou PhysX

1. 4. 2009 1:01 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Nějakou takovou hru NVIDIA potřebovala jako sůl: Rusové ji nadesignovali pro fyzikální efekty.

Nějakou takovou hru NVIDIA potřebovala jako sůl. Před okamžikem oznámila, že se dohodla s ruským studiem Biart na adoptování technologie PhysX do jejich hry U-Wars, dříve Underwater Wars. To je taktická sci-fi akce z blízké budoucnosti, v níž se stanete elitním příslušníkem týmu Navy Seals. Pokusíte se vymýtit strašlivě zákeřnou teroristickou organizaci Golden Hawk pod vodou i na souši.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové screenshoty

"Díky NVIDIA PhysX mohla být hra nadesignována s vysoce zničitelným prostředím a použitím jet-packů i ponorek. Všechny fyzikální efekty budou i hardwarově akcelerovány na grafických kartách GeForce 8800 GTX nebo modernějších." O nějakém vlivu PhysX na realistické chování tekutin (jako v tech-videu) ani zmínka: snad to nesignalizuje, že by byl zdejší podvodní svět ztvárněn pouze namodralým filtrem / vznášejícím se panákem. Kde je vlastně konec Hydrophobii?

NVIDIA uvádí jako datum vydání Underwater Wars čtvrtý kvartál 2009, kdy se objeví na PC a X360, přestože zatím nenalezla distributora - více na homepage či dřívějším zpravodajství.

Technologické video z Underwater Wars  [19.12.2007 10:10 - jd]
Podmořská akce Underwater Wars  [1.11.2007 10:10 - jester]
zdroj: PR

jd

Nejnovější články