Alfou a omegou takového projektu je inteligence počítačových protivníků nebo chcete-li botů, jejichž nevalná úroveň by celou hru odsoudila k neúspěchu. Toho jsou si samozřejmě dobře vědomi i v Gearbox Software a proto si na tuto práci najali člověka asi nejpovolanějšího - CountFloyda, tvůrce nejlepšího bota pro klasické Counter-Strike, který má název PodBot a jeho verzi 2.0 jsme zrecenzovali zde.
Není to vůbec poprvé, co se k takovému kroku odhodlala nějaká herní firma, úplně stejně postupoval před lety i Epic. Ten potřeboval pro svůj Unreal Tournament někoho zkušeného na vývoj počítačových protivníků, a tak neváhal oslovit Stevena Polgeho, tvůrce legendárního Reaper bota pro Quaka. Ten pochopitelně souhlasil, neboť se mu dopřálo to co málo lidem, kdy se jejich dosavadní koníček stane prací, která je baví. Ale zpět k Condition Zero, v jednom z nedávných rozhovorů prohlásil šéf Gearbox Software zajímavou věc: když testovali hru proti botům se zkušenými hráči Counter-Strike, ti si prý často mysleli, že hrajou proti živým protivníkům a ne proti počítači.



další nové obrázky
Naše galerie obrázků se dnes rozrostla o pět nových screenshotů. O trochu zamotané historii této hry, kdy si ji mezi sebou přehazovalo několik vývojářských týmů jako horkou bramboru, se dočtete v našich starších novinkách zde a zde. Datum vydání dosud nikde oficiálně nepadlo, ale podle všeho se dá počítat, že by Counter-Strike: Condition Zero mohlo vyjít někdy v první půlce příštího roku.
