Popis na oficiální stránce hovoří jasně - Killing Floor 2 bude větší, lepší, nabídne více zbraní, více zombíků a vůbec bude rozsáhlejší než jednička, ze které se vyklubal překvapivý komerční i kritický hit, když se hry prodalo hodně přes milion kusů.
Dvojka běží na Unreal Enginu třetí generace a nabídne vyžití jak pro samostatné zabijáky shnilých nepřátel, tak i v rámci kooperace až pro šest hráčů. Sami nebo s bandou podobně naladěných spoluhráčů se vrhnete do boje v Evropě, paralyzované pouhý měsíc po událostech prvního dílu rychlým šířením zombácké nákazy.
Dvojka uvádí na scénu Zedy v roli nových nepřátel (k vidění na záběrech videa), ale nepřipraví vás ani o staré známé, kteří díky vylepšené AI umí vymýšlet a uplatňovat taktiku osamoceně i ve skupinách. Tvůrci však hráčům vloží do rukou rozšířený arsenál zbraní, aby se měli jak s nepřáteli vypořádat.
V nabídce dostupného arsenálu se skví nejenom napodobeniny moderních i historických zbraní reálných, nýbrž i podomácku vytvořené šílenosti a naprosto nereálné smyšlenosti. Víceméně zbrusu nově též tvůrci zpracovali souboje na blízko, kdy má hráč k dispozici několik možných způsobů útoku, mezi nimiž si sám vybírá.
zdroj: Archiv
Přepracovaný systém perků nabízí nejenom širší možnosti výběru, ale hlavně by měl hráčům umožnit výraznější specializaci a motivaci k dalšímu hraní. Tou ale může být i krvavější stylizace celé hry - nejde jen o pouhé zvýšení přídělu několika litránků krve na virtuální metr čtvereční, ale o možnost rozpárat nepřátele vyloženě kousek po kousku, končetinu po končetině. Tak bacha, aby vás to negativně nepoznamenalo, pokud jste ještě ve vývoji :)