We Need to go Deeper slibuje podmořské dobrodružství ve stylu Julese Vernea
zdroj: Archiv
Novinky

We Need to go Deeper slibuje podmořské dobrodružství ve stylu Julese Vernea

26. 5. 2014 16:39 | autor: Aleš Smutný |

Čas na další rogue-like titul, tentokrát z velmi netradičního prostředí. Retro 2D styl We Need to go Deeper (ano, také jsem si vzpomněl na známý mem) evokuje podmořské příběhy z pera Julese Vernea. Bitvy s obřími chobotnicemi či obludami, které dírou v trupu vaší žluté ponorky vlezou na palubu, pumpování vody ven a samozřejmě umírání, protože tohle je rogue-like a umírání k tomuto žánru patří.

Za We Need to go Deeper stojí tříčlenné studio Deli Interactive, které je s vývojem hry ve fázi pre-alfa testování, ale všichni tři by rádi hru vydali do konce léta. Některé věci ještě zvažují, ale už teď je jasné, že jedním z hlavních lákadel bude kooperace pro čtyři hráče. Čím více vás bude, tím větší část z ponorky dokážete pokrýt. Což také znamená, že v jednom to asi bude pořádná makačka.

Podmořská hlubina se bude s každým rozehráním měnit. Budete nacházet nové zbraně a vybavení, no prostě vše, co byste od žánru čekali. Momentálně funguje multiplayer přes LAN, ale tvůrci by rádi přidali i klasický multiplayer přes internet.

Vaše ponorka bude mít, podobně jako loď v FTL, několik částí, o něž se budete muset starat, a jejichž narušení budete muset řešit. I proto platí, že čím více hráčů, tím větší zábava.

Podívejte se sami, grafickým stylem We Need to go Deeper hodně evokuje třeba Don't Starve, což není špatná vizitka.

zdroj: Archiv

Nejnovější články