Katastrofální launch Battlefieldu 2042 v podstatě dokázal hru absolutně vymazat z širšího zájmu hráčů a v poslední době se o ní prakticky nemluví. Vývojáři z DICE se ale odmítají vzdát a chtějí svou střílečku přeci jen ještě nějak zachránit. Pomoci by k tomu mělo třeba přepracování map.
V aktuálním příspěvku na blogu se vývojáři podělili o zjištění, že na aktuálních mapách je celá řada problematických míst, ať už jde o rozmístění klíčových bodů, vzdálenosti od startovních základen, nebo třeba o viditelnost. Je zajímavé, že na to v DICE přišli až nyní, když jsou tyto aspekty terčem kritiky od samého začátku.
Zároveň je nakonec hráčů na bojišti až moc, a tak se zřejmě v některých režimech dočkáme snížení na polovinu maximálního počtu, tedy 64 hráčů ze 128. Na některých mapách dojde k relokaci dobývaných bodů tak, aby hráči prostými přesuny strávili méně času. První přepracovanou mapou má být Kaleidoscope, jehož nová verze prý přijde spolu se startem první sezóny obsahu. Ta je v plánu na letošní léto.
Uvidíme, zda změny Battlefieldu pomohou, nebo jestli nad hrou už většina komunity zlomila hůl. Battlefield si v naší recenzi odnesl zoufalé hodnocení 4/10, a i když jsme se s Alešem těšili, že právě tahle hra bude naplňovat naše multiplayerové touhy, nakonec jsme se do ní od podzimu nevrátili.