Space Hulk: Deathwing rozšiřuje s novými zbraněmi i nesmiřitelný Interrogator Chaplain
zdroj: Archiv

Space Hulk: Deathwing rozšiřuje s novými zbraněmi i nesmiřitelný Interrogator Chaplain

24. 7. 2017 12:59 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Když vyšla akce ze světa Warhammeru 40,000 Space Hulk: Deathwing, bylo to do velké míry zklamání (viz recenzi). Nevýrazné prvky hratelnosti byly v singleplayeru ubíjející a ani kooperativní multiplayer nedosáhl zábavnosti třeba Warhammer: Vermintide. Navíc oběma módům srážely vaz technické chyby, které vývojáři ze Streum on Studio likvidují doteď. S opravami ale vydávají i nový obsah, který pomalu, ale jistě, podobně jako Terminator prodírající se skrz vlny Tyranidů, hru vylepšují. Ten nejnovější přináší ikonického Interrogator Chaplaina.

Dark Angels mají pořád dost másla na hlavě z dob Horus Heresy a aby všem dokázali, že oni jsou ti loajální a zvěsti o jejich herezi se týkaly jen Fallenů, mají ve svých řadách speciální typ Chaplaina, který má přízvisko Interrogator. Podle něj můžete poznat, že jeho hlavní doménou je vyslýchání odpadlých Dark Angelů. V tom se vyrovnají i profesionálním vyšetřovatelům Inkvizice.

Nejsem si jistý, jestli na palubě Space Hulku najde Interrogator Chaplain mezi Genestealery nějaké Falleny a nebo alespoň chaosácké mariňáky z jedné z Legií, ale prostě tu je a jeho bratří se na něj můžou spolehnout, protože má k dispozici pár hraček, které se hodí v poli a ne jen vyšetřovací cele. V první řadě má Crozius Arcanum, což je pořádně posílený Crozius, s jehož pomocí dokáže oživit padlé spolubojovníky, kteří nečekají na respawn a objeví se rovnou. Stejně tak s ním jde vytvořit ochranné pole a samozřejmě efektivně třískat Tyranidy po hlavách, klepetech, kusadlech a dalších částech těl.

zdroj: Archiv

Pro všechny budou s updatem k dispozici i nové zbraně – Stormbolter Mk. II a Purgatory Sword. Změn se dočkal systém psygate, které teď jde zapnout až po splnění jednoho z cílů v misi a ne kdykoliv. Bohužel, celý systém prý pořád vykazuje bugy, na jejichž odstranění tým pořád pracuje. Jako velké plus pro sólo hraní vidím přepracování povolání, kdy si můžete konečně vybírat z řady specialistů, takže bude mód víc připomínat multiplayer, který je ale pořád tou zábavnější částí hry.

Popravdě přemýšlím, že bych zkusil Deathwing zase zapnout, protože třičtvrtě roku po vydání by mohly být odstraněné hlavní bugy a nedostatky, byť výčitek k designu jsem měl mnohem víc.

Nejnovější články