Hra ale poté neprošla finálním testováním (info) u vydavatele Hasbro Interactive a ten ji odložil kvůli jistým chybám na neurčito. Rok od té doby uběhl jako voda, Hasbro bylo koupeno Infogrames a už to skoro vypadalo že Simon 3D nikdy nevyjde. Až dnes vyšla konečně tato tisková zpráva. V ní je potvrzen leden 2002 jako datum vydání ve Francii a současně s tím je přiloženo několik nových obrázků, na nichž je dobře znát, jak se na Simon the Sorcerer 3D podepsal zub času.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
další nové obrázky
Simon the Sorcerer 3D běží na dneš již trochu zastaralém enginu NetImmerse 3D, který jste mohli vidět například v Prince of Persia 3D a jakžtakž zvládá všechny moderní efekty. V přechodu na 3D prostředí je největší změna, jinak se vše řídí zaběhnutými pravidly klasických adventur.
zdroj: GameData
zdroj:
tisková zpráva