Předplatné Apple Arcade nefunguje tak, jak si Apple představoval
zdroj: tisková zpráva

Předplatné Apple Arcade nefunguje tak, jak si Apple představoval

1. 7. 2020 14:53 | Novinky | autor: Šárka Tmějová |

Apple mění strategii pro své herní předplatné Apple Arcade a ruší smlouvy s vývojářskými studii, která jim měla dodat exkluzivní obsah, zatímco hledá nové tituly, aby si udržela předplatitelskou základnu. Tvrdí to Jason Schreier z Bloombergu s odkazem na anonymní zdroje ze studií, s nimiž Apple měl spolupracovat.

Podle článku se v polovině dubna kreativní producent služby Apple Arcade ozval některým vývojářům s tím, že nasmlouvanou spolupráci ruší, protože jejich hry nejsou pro uživatele dostatečně lákavé. Apple pro své předplatné nabízí měsíční zkušební lhůtu a není spokojený s množstvím konvertovaných uživatelů, kteří se za něj posléze rozhodnout začít platit.

Apple Arcade za necelých pět dolarů měsíčně nabízí neomezený přístup k rozsáhlé knihovně her, z nichž některé podporují i ovládání prostřednictvím konzolového gamepadu. Hry jsou v něm bez reklam a bez mikrotransakcí. Momentálně obsahuje zhruba 120 titulů, každý měsíc přibývají nové, ale žádný z nich se ale ani přes občasnou exkluzivitu nestal hlavním důvodem, proč si službu předplácet. Apple dokonce nedávno začal nabízet druhý bezplatný měsíc ve snaze přilákat zpátky zákazníky, kteří ji už jednou vyzkoušeli.

Jednou z ukázek, jak by měla vypadat ideální hra pro Apple Arcade, je Grindstone – logická hříčka od Capybara Games, tvůrců Below, se 150 úrovněmi a dalšími na cestě. Zkrátka tak, aby zvládla hráče zaháčkovat a ti se k ní vraceli v dalších dnech a měsících, nikoliv ji hráli jednorázově.

Nejnovější články