Včera uběhlo přesně deset let od chvíle, kdy světla našich pevných disků spatřilo RPG Pillars of Eternity. Studio Obsidian Entertainment si pro významné jubileum připravilo zásadní novinku – hra se dočká tahového soubojového režimu.
„Ještě letos nám Strážci budou moct pomoci otestovat zcela novou funkci: Tahové souboje. Těšíme se, až společně prozkoumáme nový způsob boje v Pillars of Eternity, a vaše zpětná vazba pomůže zformovat jeho finální podobu,“ uvádí studio na oficiálním fóru. Podrobnosti o testování přislíbilo zveřejnit v blízké budoucnosti na svých sociálních sítích a Discordu.
Na plnohodnotnou verzi tahových soubojů si tak budeme muset ještě počkat a spokojit se s prozatímním původním realtimovým bojem s pauzou. Možnost odbývat boj v na tahy v roce 2019 po vydání přibyla v rámci aktualizace i do Pillars of Eternity II: Deadfire, ale asi málokdo očekával, že se po šesti dalších letech Obsidian vrátí i k prvnímu dílu. Rozhodně tak jde o pozoruhodný krok.
zdroj: vlastní video redakce
Kromě tohoto oznámení si studio na oslavu připravilo i něco pro okamžitou potěchu bez nutnosti čekání. K desátému výročí vyšla pro Pillars of Eternity nová aktualizace. Update přináší řadu drobných oprav a vylepšení, ať už jde o grafiku, úkoly nebo boj, které by vám zážitek z RPG v Eoře měly zpříjemnit.
„Pillars of Eternity je vynikající hra. Dá se jí vytknout řada jednotlivých problémů, ale jako celek funguje skvěle, téměř dokonale. Vím, že si hru užijí všichni veteráni izometrických RPG, a pevně věřím, že nejenom oni,“ napsal před deseti lety v recenzi Vašek Pecháček.