Prvotní inspirací pro vývoj se stal Molyneuxův otec, který kdysi v dílně kutil nejrůznější výtvory a vlastníma rukama dával průchod své kreativitě. A přesně tak budete v Legacy začínat vy: osamělý vynálezce, který montuje, co ho napadne. Třeba skateboard s přidělanou bouchačkou nebo krásný, starobyle vypadající telefon.
Budete se šťourat a rýpat, vyřezávat a skládat, plnit zakázky a prodávat díla, až si nakonec budete moct dovolit najmout zaměstnance a rozjet opravdový byznys. Hra by se v tu chvíli měla překlopit do úplně nové strategické roviny, protože vaším cílem není nic menšího než se stát největším magnátem v okolí.
Zní to jako moc pěkný koncept doplněný hezkým malovaným uměleckým stylem, na nějž jsou 22Cans specialisté, a pozitivní je i skutečnost, že Molyneux tentokrát neslibuje hory doly a spíš mluví o svých inspiracích a vnitřních pohnutkách. Podívejte se na níže přiložený krátký dokument Levels od Red Bull Gaming. Je pěkně zpracovaný a těch 11 minut uteče jako voda.
Přesto se nabízí několik nepříjemných otázek. Otázka číslo jedna: budou ještě hráči Molyneuxovi cokoliv věřit poté, co se stalo s jeho minulými projekty? (Pokud přesně nevíte, o co jde, doporučuju brutální rozhovor na Rock, Paper, Shotgun. Nečte se snadno, ale stojí za to jakožto kousek herní historie.)
Otázka číslo dvě: hra pravděpodobně vyjde současně na mobily a počítače, poté možná i na další platformy, ale bude primárně počítačová, nebo mobilní? Záběry z pre-alfa verze viditelné ve videu jsou plné nejrůznějších odpočtů a časovačů, které na mě křičí „mikrotransakce“, i když v takhle rané fázi je samozřejmě příliš brzo na vynášení soudů.
Kope si Molyneux sám pod sebou další jámu? Chystá se jeho velký návrat mezi herní elitu? Nebo bude Legacy průměrná a nikdo o ni nezavadí pohledem? Nejlepší by byla druhá možnost, ale vyloučit v téhle fázi nelze nic. Kdy se dozvíme další podrobnosti nebo kdy hra vyjde, to je zatím ve hvězdách.
(Další screenshoty ze hry si můžete prohlédnout na webu Nintendo Life.)