Jednou z největších nebojových změn je úprava systému surovin, kde máte nyní jen a pouze ropu. Tu těžíte pomocí rafinérií na mapě a ropa se vám potom sama konvertuje na peníze. Od této změny si vývojáři slibují menší piplání se s ekonomikou a základnami a větší zaměření na souboje.
Každá frakce má nyní jistým způsobem omezené lokace pro stavění budov a nově můžete vybrat a ovládat i stavitelské jednotky. Stavět tak nemusíte z nějakého éterického menu, ale přímo skrz danou jednotku. Tím se systém pro budování základny posouvá mnohem blíže k RTS tradičního střihu, ale to by snad nemělo být na škodu.
Došlo také na několik zjednodušení a to například u náletů. Ty už nemůžete ovládat za letu, pouze určíte cíl a letadlo k němu samo doletí a zasáhne ho. Navíc mnohem rychleji, než v původní verzi hry. Zrychlení se dočkaly i všechny jednotky: pohyb i otáčení je výrazně rychlejší a zkrátila se také doby mezi vaším zadáním příkazu a reakcí jednotky.
zdroj: Archiv
K tomu všemu si ještě připočtěte velké změny vyvážení jednotek a vylepšení jejich modelů, zlepšení uživatelského rozhraní a spoustu dalších drobností. Jak už je dobrým zvykem u podobných vylepšených edic, majitelé původního Act of Aggression nemusí nic kupovat a Reboot Edition dostanou zdarma. Na Steamu pak máte v takovém případě jak původní, tak novou verzi a můžete hrát kdykoliv tu starou či novou.
V tuto chvíli je Act of Aggression: Reboot Edition na Steamu také o polovinu levnější a jde mimochodem o krásný příklad nedávné změny uživatelských recenzí na Steamu v praxi. Zatímco celkově má Act of Aggression hodnocení Smíšené reakce (na základě 1449 uživatelských recenzí), nedávných 109 uživatelských recenzí hlásá hodnocení Spíše kladné.
Z naší recenze si od Ládi odnesla v září minulého roku šestku s tím, že jinak zábavné a perfektně vypadající poctě RTS sráží nohy velká překomplikovanost na nesprávných místech a tím pádem ještě větší nevyváženost. Pokud tohle aktuální Reboot Edition řeší, pak tu asi máme "staronovou" strategii, která se poučila ze s svých chyb.